Recenze (2 438)
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Vlastně typický Scorsese, když jej nikdo nehlídá. První půlhodina osvěžující náhled na úplně neznámé kapitoly dějin, pak příšerná rozbředlá táhlá nuda s šíleně televizním lookem. Kolik že to stálo ? 200 mega babek ? Ahaaa.... Není to špatný, ale Sheridan ve Wind River nebo 1883 a 1923 ukázal daleko lépe. To samé bravůrní Až na krev...
Nech svět světem (2023)
Celkem zajímavý kousek na Netflix produkci - velmi civilní, promyšlený, bez divokých přeletů kamer a střihů.. Celkem i vyzněním podobný jako lonský K zemi hled. Jen teda samozřejmě úplně bez humoru.
Hra na oliheň: Výzva (2023) (pořad)
Když pominu fakt že je to celé moc uhlazené a od crew nejsou téměř žádné podpásovky, jsou největší průser poslední dvě hry, které jsou jen o náhodě. Úplně zabitý 9 a 10 díl.
Pearl (2022)
Úplně jiná disciplína než X. Závěrečná půlhodina je mazec i pro fandy nejvíce otrlých fandů Texasského masakru. Těším se na MaXXXine.
Perinbaba a dva světy (2023)
Vlastně daleko lepší než jsem se bál že to bude. A vyčítat Jakubiskovi blikající světýlka, divné přelety kamery okolo a juchání .. ?
65 (2023)
Jak může nudit 90min sci-fi s dinosaury ? No jde to těžce, ale pánové Beck, Woods a Driver dělají co se dá.
Napoleon (2023)
Už to úplně není ono jako u 1492 či Gladiátora. Chladnou modrou má blízko k Poslednímu souboji a stejně jako u něj je znát často použitý digitál místo těch kup lidí, věcí .. Příliš zkratkovité a vlastně se hodně těším na directors cut, kde snad víc prostoru dostane zajímavý vztah Josefíny s Napoleonovou matkou a třeba se víc rozvede tažení do Ruska a snad i to , co bylo po Waterloo a častěji uvidím skvělého Wellingtona .. no takhle si sním ... Snad delší verze pomůže filmu podobně jako se tak stalo u Království nebeského a Robina Hooda.
Přišla v noci (2023)
Dlouhé tak akorát. Zajímavý konec nevadí.
Zabiják (2023)
No pěkné honimirske cvičení, ale dobrý to není. Mazej z netflixu ..
Vracenky (1990)
Nudnější Na strništi bos.