Recenze (119)
Výchovný tábor (2007)
Jako docela dobrý, možná kdyby mi do toho pořád nekecal přítel, tak by se mi to líbilo víc. Někdy si to musím pustit sama v klidu. Což tedy rozhodně nevím kdy bude :(
Jak se krotí krokodýli (2006)
Nechápu jak se tahle debilní spatlanina může někomu líbit. Už jen scény s moderní rodinou, se 4mi rodiči, kteří dokonale serou na syna (dokonce na jeho narozeniny, když mu předtím KONEČNĚ napsali, jak se jim po něm stýská), mi film dokonale znechutily a ty chabé scény, kde se pokusili vtěstnat pár ubohých vtípků to nedokázaly zachránit. Komedie? Tak to ani náhodou!!! Tak tady se paní Poledňáková opravdu kapitálně sekla a pokud se TOHLE někomu líbí, tak je buď totálně vyšinutej, nebo úpně blbej.
Pokojný bojovník (2006)
Nádherný a silný film. Nemám slov a ani nejsou třeba....
Láska rohatá (2009) (TV film)
Co se týče nově točených pohádek, tak jsem vůči nim dost zaujatá, jelikož se mi zdají dosti odfláknuté. Ale vzhledem k tomu, že dnes už prostě neumějí točit dokonalé pohádky, ale jen dobré, si myslím že tahle pohádka je jedna z těch povedenějších. Zasmála jsem se a po shlédnutí jsem měla příjemný pocit z nepromarněného času. TAHLE se jim prostě povedla.
RoboCop 2 (1990)
Přeplácané, nedomyšlené, děravé...dost mě to zklamalo, ale vydržela jsem se koukat až do konce, takže hodně slabá trojka.
Robocop (2014)
Co si budem povídat - další předělávka pěkného filmu. Příběh trošku - trošku víc - přitažený za vlasy a moc happyendovaný, ale s dnešní technologií vizaluzace je to prostě bomba. S radostí jsem se na něj podívala znovu a mám chuť to zopakovat. Takže zas až tak špatný to není. :)
Želvy Ninja (2014)
Super hlášky, skvělá scéna ve výtahu, pěkné bojové scény a úsměv na tváři po shlédnutí filmu. Teenageři zachraňují ve svém stylu a ten nemá chybu. Prostě moji milovaní Teenage Mutant Ninja Turtles :D
Pinpon (2002)
"I can fly." "Yes you can fly" a hop :D na začátku výbuch smíchu...a potom...no jsem ženská, takže co já můžu vědět o sportovních dramatech. Mě se moc líbilo jak zaznamenali hru. A zbytek? No šlo to nějak mimo mě. Já to nepochopila, nepochopila jsem smysl toho filmu. Ale to nevadí, už jen ten výbuch smíchu na začátku a dobrý pocit po shlédnutí filmu, si vyslouží 4 hvězdy. 5 po mě nemůžete chtít - jsem prostě ženská a všichni víme jak to je ve spojení "žena - sport".
Zavěste, prosím (2000)
Meg, Lisa, Diane - moje oblíbené herečky...a takové obrovské zklamání....
Vampire Academy (2014)
Jako fantasy - totální nesmyslnej odpad. Jako parodie na upíry - nejlepčejší. Takže výsledek - průměr. Je to blbost u který jsem se v jednom kuse řehtala. :D