Recenze (2 488)
Tequila Sunrise (1988)
Velká nuda plná velkých hvězd.
Tajemství mého úspěchu (1987)
Nenáročná komedie o tom, kterak chudý chlapec ke štěstí vlastním přičiněním přišel. Ve své kategorii jedna z nejlepších, která i po letech připaví příjemnou podívanou z řadou povedenýýhc fórků a několika scénami, které i při x-té repríze rozesmějí... například noční konfrontace ustředíno milostného čtyřúhelníku, kdy se všichni sejdou v jednom pokoji a téměř v jedné posteli...
Časem zapomenutá země (1975)
Standardní béčková fantastika sedmdesátých let. Zajímavé zejména ze studijních důvodů, protože jinak už je dnes film i publikum ve zcela jiné dimenzi.
Beetlejuice (1988)
Jedna z nejzábavnější duchařských komedií, plná naprosto skvělých hlášek a fórků, u které vůbec nevadí místy viditelně levné triky. Jeden z filmů, kte kterým se pravidelně a rád vracím a pokaždé se dobře bavím...
Ztracení chlapci (1987)
Naprostá degradace žánru.. Není to ani děsivé, ani zábavné... jen nudné a místy trapné
Střihoruký Edward (1990)
Vynikající, dojemné, přestože tomu občas padá řetez...
Myslete na Henryho (1991)
Poučný příběh o tom, že jen kulka do hlavy může napravit advokáta. Ale jinak dojímavá vyprávěnka, která si na nic nehraje a nic neskrývá, dokonce ani cílenou snahu vytlačit z diváka nějakou tu slzu. A proč ne?
Plod noci (1990)
Něco tomu chybí, ale i tak to stojí za to. Zajímavá je obrácená perspektiva pohlednu, kdy jsou mosntra lidštější než lidé, kteří naiopak působí dojmem skutečných moster.
Kukuřičné děti (1984)
Pokud jde o adaptace Kingových povídek, tahle byla nejen první, ale na hodně dlouho také nezdařilejší.
Kristian (1939)
Nestárnoucí, okouzlující, zábavné, vkusné, elegantní a stále aktuální. Navíc s kouzelnou atmoséru doby, posílenou laskavou nostalgií, která stírá všechno to špatné co sebou tehdejší doba nesla.