Poslední recenze (26)
Trauma (2017)
Páni a dámy, z tohto snímku mám rozpačité pocity. Do istej miery pecka, hlavne čo sa týka scény znásilnenia, ktorú som dlho rozdýchavala. No ďalej..keby sa to trošku inak vyvíjalo, bola by som spokojnejšia. Takže za mňa slabšie tri hviezdy.
Hladová řeka (2017) (amatérský film)
Z vody mám prirodzený rešpekt, takže už len to vo mne naháňalo hrôzu :) Veľmi oceňujem nádhernú prírodu, skvelých hercov (výkrik slečny Nikoly bol mocný) a samozrejme amatérsku tvorbu a to vo všeobecnosti. Ešte by som povedala, že len tak ďalej, ste šikovníj. Stávam sa vašou fanúšičkou :)
Bite (2015)
Pre mňa príjemné prekvapenie z Kanady obsahujúce pár nechutných scén. Z hlavnej hrdinky sa postupne stáva "sympaťáčka", ku ktorej by ste si návštevu dvakrát rozmysleli. Vôbec som sa tých 90 minút nenudila a určite si Bite pozriem ešte raz. P.S. z hmyzu mám odteraz ešte väčšiu fóbiu :)
Poslední deníček (9)
Maratón hororových filmov
Pondelok
Môžem hrdo napísať, že práve v tomto týždni (t.j. od 8.9. do 14.9. 2014) sa zúčastňujem maratónu hororových filmov.
Dnes som ho úspešne zahájila hororom Ojos de Julia, Los. Poviem vám, že som bola príjemne prekvapená pointou a zároveň ako človek nosiaci okuliare rozrušená z toho, čo sa to tam vlastne dialo :)
Aby sa nepovedalo, že siaham len po kúskoch s vyšším hodnotením, narazila som na niečo, čo som videla už veeeeľmi dávno a väčšinu si z toho nepamätám. Snáď len toľko, že som sa pri tom bála :) Odtvtedy však ubehlo pár rokov a atmosféra mi už nepríde tak strašidelná. Píšem o Kukuričných deťoch.
Utorok
Ani neviem, ako mám začať. To, čo práve zhliadli moje oči, už asi tak ľahko neuvidím a to nepreháňam. Miešajú sa vo mne rôzne pocity a práve preto nemôžem učiniť inak, ako učiním. Vedela som o tomto filme, len som si ho odkladala na neskôr. Neľutujem a som vďačná, že som si ho pozrela práve v tomto týždni.
Streda
Strede som zasvätila klasike všetkých klasík. A na to, že tento film má už 32 rokov a je starší odo mňa tak stále má čo ponúknúť. Niektoré scény som si vážne užívala :)
Štvrtok, Piatok
Voľno :)
Sobota
Rozhodla som sa, že si chcem pozrieť aj nejaký ten horor s komediálnymi prvkami a spomedzi vami doporučenými som si nakoniec vybrala Tremors. Niektoré hlášky a milé príšerky tam boli sami o sebe vtipné, ale inak ma to to moc neoslovilo.
Tento týždeň môžem zhodnotiť ako veľmi zaujímavý, plný strachu a napätia. Najviac ma uchvátil horor Piel que habito, La, na ten určite tak ľahko nezabudnem.
Som veľmi rada, že som sa tohoto maratónu mohla zúčastniť a snáď niekedy nabudúce :)
1. Ojos de Julia, Los ****
2. Kukuričné deti **
3. Piel que habito, La *****
4. Vec ***** Splnená špeciálna úloha - horor od Johna Carpentera
5. Tremors ***