Recenze (2 275)
Haunt (2019)
Oproti tématicky podobnému Hellfestu, který šel i do našich kin je Haunt podstatně děsivější a celkově lepší. Začátek působí hodně omšele, ale od poloviny je to slušná jízda se skvělými záporáky. Kladní hrdinové nic moc, ale to u hororů není až tak potřeba.
Malé ženy (2019)
Nebavilo. A to jako že vůbec.
Temná tvář Brooklynu (2019)
Na filmu se mi líbil starosvětský styl vypravování a zajímavý casting. Příběh spíš průměr a ač mám Nortona tuze rád, tuhle převelice těžkou roli zvládl jen zčásti. Ale jo. Líbilo se mi to.
Yesterday (2019)
Nesympatický hlavní hrdina, divná režie a pitomý scénář.
Jak vycvičit draka 3 (2019)
Slušný animák, ale nic víc.
Americká krása (1999)
Zajímavě natočený film, který mě nezasáhl. Postavy veskrze nesympatické a příběh neeskaluje takovým tempem, který bych čekal. Spacey ale výborný.
Zelená kniha (2018)
Jeden z těch opravdu dobrých filmů, kde je cítit kvalitní práce celého štábu.
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Strašlivě zpackaný film, který začíná lákavě, ale brzy se z něho stane podivná směska nefunkčních scén. A Thewlis má na krku jednu z nejhůře zahraných postav, kterou jsem kdy viděl.
Místo zločinu Ostrava - Krásné světlo (2020) (epizoda)
Zatím veskrze průměrná detektivka, která nevyužila neokoukané exteriéry Ostravy.
Maják (2019)
Vizuálně precizní a působivé, herecky velmi silné, ale chyběl tomu silnější scénář. Škoda, že celek autoři nedotáhli do výraznějšího finále, takto je posledních dvacet minut spíš otravných než zdrcujících. Film do karantény to ale není, momenty fakt psycho.