Recenze (546)
Zelená kniha (2018)
Začátek mě nenadchl, ale zvědavost mě udržela se dívat. Rasismus je stále aktuální téma. Postupně mi dvojice byla sympatická a přála jim přátelství až za hrob.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Nevím proč tyto filmy na podobné téma kazí zdlouhavý a zbytečný úvod( téměř hodinu a půl). Škoda, jinak by to nebylo špatné, samotná akce ušla.
Zpátky do ringu (2013)
Ani jsem nevěřila, že mě film o boxu s dědouškama vážně bude bavit. Zasmála jsem se!
Sněhurka a lovec (2012)
Kristen není pro mě herečka, kterou bych obdivovala a dala roli Sněhurky, ale tady jsem přimhouřila oči. Zato Lovec celý film oživil, ráda se na něj dívám. Královna excelovala. Celkově děj byl zajímavý a bavil mě. Fantasy, efekty a hudba byla skvělá. Dabing příšerný.
Pravidla moštárny (1999)
Že je toto prý silný drámo neznamená, že z toho padnu na zadek a dám 5*. Za mě dlouhý, nudný film, který už vidět nechci. Dramata mám ráda, ale toto mě nechytlo.
Dej si pohov, kámoši (1993)
"SELHAL TI ŠULÍN, ŽE JO!!!HAHAHA!!!" A spousta dalších hlášek od dvou dědoušků, kteří se kamarádičkují, přitom soupeří a dělají si naschvály. Nakonec silné přátelství zvítězí. Příjemná a inteligentní komedie.
Drsňačky (2013)
To teda byly mega drsňačky. A už dle obsazení a jejich předešlých filmů ( Slečna drsňák, Špión) jsem věděla, že se nudit nebudu. A opravdu ty dvě spolu skvěle fungovaly a těch hlášek!!!
Smrt přichází v bílém (2003)
Trochu strašidelné to bylo, předvídatelné momenty a někdy i nepochopitelné řešení situací. Trapné chování maminy, že jsem byla i ráda za její konec. Vražedné chování ženy s miminem chápu, ale proč zase ten zabitej konec?
Ghost Stories (2017)
Super, konečně horor, u kterýho jsem se bála a občas i lekla. Povídky byly zajímavé, napínavé a nenápadně na sebe navazovaly. Bohužel konec to zabil. Nepochopila jsem to. Asi si to někdy pustím ještě jednou a snad porozumím.
Anděl v utajení (2017) (TV film)
Zfilmovaná naivní pohádka. Tady vás nic nepřekvapí.