Recenze (150)
Rivalové (2013)
Filmy o závodění miluju a tenhle je z nich všech ten pomyslný král. Pořád pro mě zůstává i jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl. Film má takovou tu atmosféru nebezpečna, kterou cítíte, když na youtubku procházíte videa ze starých závodů. Skvěle natočené. 100%
Ledově ostří (2007)
Nejvíc mě na tomhle film baví, jak moc vážně se tváří, přitom nakládá všemu a všem. Prostě správná parodie se vším všudy. Pamatuju si, že když jsem Ledově ostré viděl poprvé, tekly mi slzy od smíchu. 100%
Vratné lahve (2007)
Tenhle film mě asi nikdy nepřestane bavit. Vždycky se s chutí zasměju všem hláškám. V plno životních situacích pana Tkalouna se poznáváme i my, mladší. Kdo by nikdy neměl erotický představy že jo, haha. 100%
Taxi (1998)
To prostě nejde nemilovat. Kultovní 406, sympaťák Daniel, zmatkař Emil, kost Petra a hodiny mýho dětství prosezený u tohohle filmu. Ne nadarmo bylo moje první auto Peugeot 406. 100%
Eurotrip (2004)
Hansi! Grubere! Nejlepší zábava mých středoškolských let. 100%
Roming (2007)
Ať žije český film. Hrůza a děs, 15%.
Václav (2007)
Hrozný. Nechápu, co se na tom komu líbí. 15% s bídou.
Kvaska (2007)
Viděl jsem ten film asi rok po tom co vyšel. Těsně před koncem školního roku a někoho napadlo tam pustit tuhle zrůdnost. Ale aspoň jsem si u toho zdřímnul, za což uděluji symbolickou jednu hvězdu!
Nádraží (2017) (seriál)
Za todle utrácí naše vaše televize koncesionářské poplatky? Šílenství, 15% a to jsem ještě hodně hodnej.
Rodinka na tripu (2004)
Dvě hvězdičky za pár dobrých vtipů a Bow Wowa, který byl můj oblíbený rapper z teenagerovských let. Martin Lawrence přibral asi 50 kilo, změnil si jméno na Sedrika a objíždí s rodinkou USA. Nic co bych chtěl vidět znova, 30%.