Recenze (2 314)
Dva lidi v ZOO (1989)
Na tomto ´´skvostu´´ je vidět jak moc náš film plýtval s hereckým talentem Miroslava Macháčka. Skrz naskrz průměrný film s pár vděčnými vtipy a gagy, který by potřeboval pořádný dramaturgický zásah do scénáře.
Slimáci (1988)
Viděno před mnoha lety, v dětství. Pamatuji si hnus, brutalitu a napětí. Ale jak jsem napsal, viděl jsem to asi tak ve 12. lety, tak nevím, co bych na to říkal dnes.///// A taky jsem to nedávno viděl znovu a velice mě to zklamalo. Hrozná režie, béčkovitý scénář v tom nejhorším možným smyslu. A výkony herců?? Hrůza. Jediným podařeným co tady je, jsou gore efekty.
Na Hromnice o den více (1993)
Dokonalý a originální scénář, kterému kraluje talent hlavní hvězdy. Dokonce se jedná o jeden zmála filmů s moralistickou tendencí vychovávat postavy a diváky, který mě nevadí.
Nahý (2000)
Hodně svlečená skandinávská verze komedie Na hromnice o den více. Nahý je prakticky kompletně vykradený nápad této klasické americké komedie. Jen připočte mužskou nahotu, tvrdčí humor a odečte Billa Murraye. Jako obyč zábava pro obyč diváky proč né. Ale jako alespoň trošku hodnotný film rozhodně ne. Filmu chybí mnohé, mě nejvíce srala ta děsivá a rušivá digitální kamera-by't chápu její použití. Herci nebyli nikterak otřesní, otřesnost jim však přidával hrůzostrašný český dabing. A kupodivu, asi taková třetí čtvrtina filmu (když se hrdina rozhodně bavit) je velice podařená, vtipná, skvěle zahraná a zrežírovaná.
Málem hrdinové (1998)
Prachbídná komedi, amatérsky natočená, neumětelsky zahraná, zcela postrádající humor.
Valčík s Bašírem (2008)
Mix hraného dokumentu a animovaného filmu, jenž se několikrát dotkne silou medvědí divákova citu, až mu vytřisknou slzy. Morální poseleství Ariho Folmana, jenž umělecky ztvárnil své vlastní vzpomínky na válku v Libanonu.¨Silný snímek, jemuž jeho výtvárná stylizace občas ubližuje, přesto poslední minuta skutečných záběrů z masakru s člověkem pekelně zamává.
Letuška 1. třídy (2003)
Komedie bez humoru s hvězdným hereckým obsazením, která je sklamánín.
X Factor (2008) (pořad)
Nova se napakovala na Superstar a chtěla z tohoto druhu zábavy ještě pár halířu do kapsy. Tak divákům lačnící po tomto žánru dala XFactor. Sice se pokusila o jiný koncept-hlavně co se týká samotných učinkujících. Bohužel moc se jí to nepodařilo. Nudný pořad, který je ale (jako vše na nově) profesionálně odveden.
Česko - Slovenská SuperStar (2009) (pořad)
Vaření z vody. Kvalitou je to stejné jako předchozí série, jenže Superstar se nevyvíjí jiným-novým směrem. A o oživení celého fenoménu o naši ČR-SR nevraživost-soutěživost je ubohým pokusem o to.
Škola pro život (2009) (seriál)
Takové nízké hodnocení si tento rodinný seriál nezaslouží. Dle mého soudu se jedná o průměrnou záležitost na poli tvorby pro děti a mládež u nás.