Recenze (1 118)
Terror Firmer (1999)
Zvrhlost a úchylárna, kdyby to bylo kratší, tak se to dá zkousnout, začátek vcelku baví, ale postupem času je to fakt prasárna nehorázná.
Pokoj 1408 (2007)
Zoufale neoriginální horor s pěknou vizuální stránkou, ovšem ta vás nevyděsí, nevyleká ani nešokuje.
Den, kdy se zastavila Země (1951)
Naivní filmík zahalený v typických padesátkových kulisách, třeba když jde ta dívka zastavit robota Gorta, samozřejmě upadne a mi vidíme jak se blíží jeho děsivý stín, nejvíc mi dostala posáž, kde se lidé pokouší rozřezat UFO letlampou:), také krásné přehrávání vedlejších postav, nicméně Den, kdy se zastavila Země není obyčejné laciné sci-fi, kterých tehdy vznikalo snad pět denně, v kontrastu s mírumilovným Klaatem je vyobrazena lidská nenávist, paranoia, sobectví a nedůvěra národů mezi sebou, více než výmluvná je scéna jeho příletu, první, čeho se od lidí dočká je kulka, film reaguje na studenou válku v jejích počátcích, strach z jaderné války je tedy pochopitelně jeho hlavním motivem, ve výsledku z dnešního pohledu se jedná o skvělé retro, které není ani zdaleka hloupé.
Maska (1994)
Bazuka? Mám zbrojní pás.
Správná posádka (1983)
Polodokumentární freska o počátccích amerického vesmírného programu, fantastické herecké výkony celé party, detailní pohled na jejich přípravu i soukromý život, nadsázka, třeba jak se Shepard musel vymočit do skafandru, film o odvaze hraníčícící s šílenstvím, o jedné bláznivé éře, skvělá hudba, atmosféra i režie. Nejcenější na Right Stuff je, že více než o letectví je to film o letcích a mi máme možnost tyhle chlapíky pochopit, zjistit proč nasazují svoje životy za rekordy a co jsou zač.
Jak na věc (2002)
Tohle se mi líbilo ale strašně moc, Jak na věc vybočuje ze šablony klasických romatnických komedií, má nenucený a chytrý humor, hodně pravdy a fantastického Hugha Granta, který mě svými sebestřednými hláškami dostával do kolen. Na konci sem měl jakýsi pocit štěstí, tenhle film rozesměje, donutí k zamyšlení a ještě pohladí, nepochybně mi ještě dlouho zůstane v hlavě a rozhodně jsem ho neviděl naposled, nelze dát jinak než plný počet!
Quantum of Solace (2008)
Od Casina velký krok vpřed, konečně se mi Craigův Bond pro 21. století začíná zamlouvat, ulstradrsný nekompromisní charismatický zabiják s vnitřními démony, díky Fosterově režii se mu konečně dostáváme pod kůži, fantastická kamera a překrásné lokace, pestrost barev (závěrečná scéna v poušti je vševypovídající), zpočátku mi přišli přestřelky možná lehce nepřehledné, ale přizpůsobil jsem se režisérově hře a vyplatilo se, je zde sice patrná inspirace Bournem, ale žádné kopírování se nekoná, takže proč ne. Jo a Kurylenko je celkem kost:P
REC (2007)
Přímý pohled z kamery se mi zatím rozhodně neokoukal, i za malý peníz se dá natočit hodně stylová záležitost.
Hooligans (2005)
Elijah Wood jako rváč?:) Kupodivu to vcelku funguje. Skvěle natočená sonda mezi londýnské fotbalové bitkaře, která nesoudí, ba naopak, paradoxně vidíme, že i Hooligans jsou normální lidé, kterým bychom mohli jejich hrdost závidět, kamera je skvělá a bitky působí realisticky, jo a neříkejte soccer!
Creepshow: Plíživý děs (1987)
Místy to vyvolá úsměv, ale většinou jen OMG pohled. Jedna hvězdička za větu: "Díky za svezení madam."