Poslední recenze (38)
Prvních 100 - Praimfaya (2017) (epizoda)
Těch wtf momentu v tomhle díle bylo hodně hlavně u konce, ale co si budeme celkově celá serie byla libová a jak se to blížilo ke konci tak jen napětí jak hajzl a sice tu vidím samé hejty hlavně na poslední díl a ten konec a jo bylo to wtf ale kurevsky se mi to líbilo a těším se na novou serii takže za mě plnej počet celé serii.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
1-3 serie nejvíc top :3 ale od 4-5 serie to šlo dolů a to hodně... už jen změna postav tomu dala ránu a celkově to ztratilo to svoje kouzlo, jaké to mělo na začátku, ale to mi nebrání dát plnej počet, protože takovej serial se jen tak nevidí a člověk se u toho kurevsky nasměje, takže bez váhání plnej počet a aspoň si můžu odškrtnout další serial, kterej jsem dokoukal celej, takže izi game.
Silent Hill (2006)
Moc často se nestává, že by film podle hry dopadl dobře, ale tohle ? tohle bylo fakt libový, hlavně co se týče zpracování "ztvůr" a atmosféry města Sillent Hillu bylo dech beroucí, takže bez váhání plnej počet a film by si rozhodně zasloužil lepší hodnocení..