Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Akční
  • Krátkometrážní
  • Drama
  • Sportovní
  • Dokumentární

Recenze (1 024)

plakát

Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017) 

Pro Martina McDonagha mám velký respekt, protože mě ze svých čtyř filmů dokázal pokaždé potěšit svým ojedinělým pohledem na filmy, zároveň mají všechny něco společného, ale jsou jiné. Je to vyloženě ten typ režiséra, který má viditelně svůj rukopis a to já oceňuju. Tady těží z dobrého výběru herců, především Sam Rockwell se tu urve z řetězů a už po několikáté mě přesvědčil o svých hereckých schopnostech, neztratil se ani Woody Harrelson s Frances McDormand, jejichž konflikt rozhodně nenudil, ale naopak se vtipně hláškovalo nebo taky solidně nadávalo. Každopádně, tohle je kvalitní podívaná, kterou by měl vidět kde kdo. Čisté 4*

plakát

Fallout - Season 1 (2024) (série) 

Po vzoru několika nedávných a úspěšných herních minisérií jsme byli obdařeni tentokrát Falloutem, což je hra, která si to, podobně jako The Last of Us, rozhodně zasloužila, už jenom kvůli nadějnému a rozlehlému světu, ve kterém lidé a monstra válčí na pozadí postapokalyptické 1950's doby. Já jsem herní Fallout nikdy pořádně nehrál, takže tohle všechno pro mě bylo jedno velké neznámé, ale i přesto, že se ne vždy vybarvoval příběh, jak jsem chtěl (dvě epizody byly vyloženě na sílu a zdálo se to být uměle natahované), tak to ve finále vše zapadlo do sebe až z toho mám dojem, že to bylo takový prequel k druhé sérii, která by teprve měla být tím "hlavním", co by nás v tomhle zajímavém světě mělo čekat. Palec nahoru za všechny herce, to byla bomba je sledovat, především Ella Purnell a její kukuč ! 1. série - /80%/

plakát

Fallout (2024) (seriál) 

Po vzoru několika nedávných a úspěšných herních minisérií jsme byli obdařeni tentokrát Falloutem, což je hra, která si to, podobně jako The Last of Us, rozhodně zasloužila, už jenom kvůli nadějnému a rozlehlému světu, ve kterém lidé a monstra válčí na pozadí postapokalyptické 1950's doby. Já jsem herní Fallout nikdy pořádně nehrál, takže tohle všechno pro mě bylo jedno velké neznámé, ale i přesto, že se ne vždy vybarvoval příběh, jak jsem chtěl (dvě epizody byly vyloženě na sílu a zdálo se to být uměle natahované), tak to ve finále vše zapadlo do sebe až z toho mám dojem, že to bylo takový prequel k druhé sérii, která by teprve měla být tím "hlavním", co by nás v tomhle zajímavém světě mělo čekat. Palec nahoru za všechny herce, to byla bomba je sledovat, především Ella Purnell a její kukuč ! 1. série - /80%/

plakát

Ta dívka z fotky (2022) 

Když porovnám pár True Crime dokumentů z Netflixu, které jsem měl možnost v poslední době vidět, tak mě na tomhle rozhodně potěšilo několik zvratů v příběhu, to je něco, co jsem u žádného z předchozích TC neviděl a ani nečekal. I tak se ale nemůžu vyhnout dojmu, že to tu tvůrci zbytečně překombinovali a dlouhá stopáž tomu rozhodně nepomohla. Čisté 3*

plakát

Příliš krátký život: Případ Isabelly Nardoni (2023) 

Z tvůrčího hlediska je tohle solidní průser. To, že má dokument z nepochopitelných důvodů přes hodinu čtyřicet ještě beru, ale že se bude celou tu dobu pouze spekulovat a ledabyle u toho poukazovat na problém soudnictví, kdy nemáme jiné podezřelé, ale chybí "přímý důkaz" k zodpovědnému obvinění, to teda opravdu žádná výhra není. Čisté 2*

plakát

Pohřešovaná: Případ Lucie Blackman (2023) 

Rozhodně musím uznat, že na to, o jak silný případ se jedná by měl dokument vyzařovat na diváka více emocemi, působilo to celé strašně chladně (samotný konec to úplně nezachránil). Díky otci Lucie Blackmanové, který vytvořil rozruch v médiích a samotnému Tokiu, coby lokaci, která je všemi považována za bezpečnou se na to ale koukat dá, čemuž pomáhá i kratší stopáž pod hoďku a půl. Čisté 3*

plakát

Co má Jennifer na svědomí (2024) 

Tenhle true crime příběh je mrazivý, stejně tak jako celé vyústění toho, proč se v tomhle případu muselo vraždit, ale mám dojem, že kdybych si místo tohohle pustil podcast, tak to vůbec ničemu neuškodí a ještě ušetřím čas. Především nemůžu napsat, že by mě tvůrci potěšili a na to, že to trvá bezmála hodinu a půl, tak je to natahované a o vedlejších zainteresovaných lidech se nedozvíme takřka nic. Výslechy Jennifer se mi nezdály špatné nebo nudné. True crime fanouškům bych doporučil, ostatním už ne. A je mi opravdu líto mamky v tomhle případě, strašné, co se může odehrát. Čisté 3*

plakát

Hrozba smrti (2024) 

Osmdesátkového předchůdce jsem neviděl, takže se vyhnu porovnávání, ale tenhle filmec s Gyllenhaalem v neskutečné formě je přesně ten typ filmu, který nikdy nezklame. Není to žádná komplexní záležitost, ale letní blbina na jedno podívání, on už ten samotný příběh o bývalém UFC bojovníkovi je blbost, takže čekat něco lepšího je utopie, ale alespoň to tvůrci podali více komediálně než dramaticky. Čisté 3*

plakát

Ripley (2024) (seriál) 

Netflix nám tu opět naděluje ve velkém a tady jsem teda mile překvapen. Černobílá bomba s nádechem italských měst a originální zápletkou o padouchovi Ripleyem, jehož herec Andrew Scott ho zahrál s velkým přehledem. Prvních pár dílů mi trvalo než jsem se dostal do děje, ale postupem času to začalo nabírat obrátek a v průběhu už mě nezajímalo nic jiného než jak to dopadne. Z tvůrčího hlediska bych se nebál označit tohle dílo jako masterpiece. /85%/

plakát

Dycky Sunderland - Série 3 (2024) (série) 

Díky tomuhle seriálu jsem začal po očku sledovat výsledky Sunderlandu a když jsem viděl, že se znovu dokázali dostat do Play-Off o druhou ligu, tak jsem se jednoduše musel dívat. No, a po samotném výsledku jsem opravdu doufal v poslední finální sérii, která by to celé ukončila a ta přišla. A Netflix tu překvapil, udělal to všechno ve třech dílech, což byl skvělý tah (i když já osobně bych sledoval klidně dílů patnáct), ale tady šlo jen o jedno a to dát fanouškům to, po čem celou dobu toužili a to se rozhodně vyvedlo. 3. série - 85%