Recenze (405)
Barbie (2023)
Jedna hvězdička za úžasné kulisy a za Margot Robbie. A to je asi tak všechno, co bych z filmu vyzdvihla.
Till the End of the Moon (2023) (seriál)
Někde po desáté epizodě jsem seriál vzdala. Hlavní herci hráli dobře a prvních několik epizod vypadalo slibně. Jenže pak scénáristi ve snaze nás šokovat neustále měnili motivaci Tantai Jina (chce Li Susu zabít, nebo ne? - cítí k ní něco, nebo je celou dobu jen vypočítavý? A pokud je celou dobu vypočítavý, tak jeho činy nedávají smysl a pokud mu na Li Susu záleží, tak to smysl taky nedává!). V epizodách se také objevovaly různé podzápletky, které nebyly příliš zábavné a taky pro hlavní zápletku měly nulový přínos.
Hádej, kdo je vrah (2022)
Mega "unrelatable" se silnými "boomer vibes". Jestli to chápu dobře, tak teďka už se nehejtí mileniálové, ale gen z. No, nic moc teda.
Černé zrcadlo - Mazey Dayová (2023) (epizoda)
Kdyby se tam neodehrála "proměna", tak by to bylo i dobré. P. S. Nesnáším český přizvuk v angličtině.
A Familiar Stranger (2022) (seriál)
Tento seriál mě mile překvapil, takže jsem mu nakonec udělila čtyři hvězdičky. Zápletka je obstojně zpracovaná, velmi příjemně mě překvapila stopáž - do necelých dvanácti minut se vleze vše podstatné a na rozdíl od klasických 40 minutových epizod čínských dramat tu chybí vycpávkové scény, což je jedině dobře.
RuPaul's Drag Race (2009) (pořad)
Některé řady jsou velmi povedené, hlavně díky zajímavým osobnostem drag queens, na jiné se těžko kouká.
Kimecu no jaiba - Tanjiro Kamado, Unwavering Resolve Arc (2019) (série)
První epizody byly velmi dobré, ale ke konci série mě to o poznání méně bavilo. Přibyla spousta postav, některé super, jiné hodně nudné. Přišlo by mi lepší, kdyby anime bylo více hororovější.
První krev (2022) (seriál)
Za poslední roky konečně solidní teen seriál, kde děj i postavy solidně fungují. Jasně, má to své cringe momenty, ale celkově se jedná o nejlepší počin supernatural teen seriálu za několik let. Stačí si vzpomenout na fiaska jako Vampýrská akademie nebo Shadowhunters.
Make-up star (2019) (pořad)
Nejvíce mě bavily první dvě série, do dalších dvou už se začala vkrádat unylá reality show, zbytečně natáhli stopáž, přidali flashbacky a podobné nepotřebné kraviny. Nejvíc se mi líbí, že porotci jsou skutečně fér a nenechávají někoho postoupit dál jen protože je vtipný nebo má silnou osobnost.
U tebe nebo u mě? (2023)
Může mi někdo říct, jak se Steve Zahn dostal do téhle sračky potom, co hrál v Bílém lotosu? To stejné bych taky mohla říct o Rachel Bloom, která si vytvořila a odehrála super seriál Crazy Ex-girlfriend a nějak skončila tady a příšerně přehrávala asi tak ve dvou scénách a zase zmizela. Můj největší problém s tímhle filmem ale je, že se snaží být "nad věcí" - na začátku a na konci nás se objevují "vtipné titulky", v dialozích si scénáristé tak trochu utahují z žánru romantické komedie atd., ale přitom děj je jedno velké klišé bez kapky originality, tudíž koncept "jsem romantická komedie a neberu se moc vážně" příliš nefunguje.