Recenze (1 693)
Malasaña 32 (2020)
Průměrná duchařina, která jede v zajetých kolejích nastěhování - strašení - vymítání a která nepřináší do žánru bohužel nic nového než jen španělský nádech. Občas nějaká lekačka, občas bubák a občas povedená scéna, bohužel finále je utnuté moc brzo a trochu lenivě odfláknuto. Ale že je letos hororové sucho a není na co koukat, proč ne.
Spojenci (2016)
Určitě jde o kvalitní film šikovného režiséra doplněn o 2 áčkové herce, nicméně na můj vkus je tempo až moc pomalé a upovídané. První půlka je nudnější, ale pro příběh podstatná, zato ve druhé půlce se nadhodí klíčová otázka, kterou se divák snaží rozlousknout až do konce filmu a film konečně skáče na vlnu. Místy až mrazivé, místy zase zbytečně prodlužované a výsledek je takový rozpačitý. Nejspíš nejsem cílovka, ale i přesto je to film objektivně povedený a někteří diváci budou slintat blahem.
Robocop (2014)
Průměrná americká vybíječka, která je na etickou či psychologickou otázku stvoření robocopa až moc chladná a odtažitá (škoda, protože morálních otazníků se z toho tématu dá vytěžit mnoho), ale naštěstí to zachraňuje atraktivní vizuál a celkem dobrá, ačkoliv ne až tak výrazná akce. Keaton a Oldman klasicky potěšili a i zbytek vedlejších postav se povedl, ale představitel robokopa mi teda lezl krkem. Takový podprůměrný standart pro nenáročné diváky na zahnání nudy.
Bláznivá střela 2 a 1/2: Vůně strachu (1991)
Smál jsem se celý film, za mě lepší než jednička a už víme, odkud Johnny English kopíruje svoje hlášky.
Bláznivá střela (1988)
Leslie Nielson je legendární postava parodií ať už starých, tak i novějších typu scary movie a jeho role mu nejen zde sedla výborně. Bláznivá střela je spíš než ujetina docela povedená kriminálka plná gagů podobající se Johnny Englishovi a Růžovému panterovi. Ačkoliv mě Žhavé výstřely pobavily daleko více a tvůrci se tady drželi místy moc při zemi, pořád je to parodie jak víno a bavil jsem se nádherně. Až těžko uvěřit, jak dávno byl už žánr parodií na vzestupu.
47 metrů: Mimo klec (2019)
Podobný příběh, jiní herci, ale stejná sračka. Středoškolské drama mixnuté s podvodním fantasy Mayským městem a slepým, “devolvovaným” krvežíznivým žralokem. Jak blbě to zní na papíře, tak blbě to vypadá ve filmu. Nehledě na to, že atmosféra byla nulová, lekačka byla jedna slušná a žralok byl umělý až hrůza. Jak může někdo říct, že je tohle dobrý film, tak to fakt nepochopím.
47 metrů (2017)
Místy dobré, místy horší. Vizuálně průměrné, herecky nevýrazné (protože mají na sobě celý film masky a zvuk pod vodou je dodabovaný) a scénáristicky ploché, mdlé a nepromyšlené. Většinu času pod vodou tvůrci přešlapujou na místě, jakoby nevěděli, jak zaujmout a jak v příběhu pokračovat. Plusové body za zajímavý konec, ale jinak jsem ve výsledku spíše zklamaný...
Co děláme v temnotách (2019) (seriál)
Těžko hledat lepší, zábavnější a pohodovější seriál. What we do in the shadows je jednoznačně nejlepší, jaký jsem kdy viděl. Seriál nemá špatný díl, v každém je nadbytek humoru, vtipný příběh a výborný děj, herecké obsazení je bez debat strop, evropský přízvuk angličtiny jenom dodává na zábavnosti a současně je mu lépe rozumět v originálním dabingu, než u americké angličtiny. Nemám tomu, co vytknout a sem s třetí sérií.
Žhavé výstřely 2 (1993)
Dnešní parodie by si měly brát příklad, protože provést film takovouto nenásilnou a neskutečně vtipnou formou je umění. Od začátku do konce smích, humor je originální a divák se u něj od srdce a nenuceně směje. Skvost všech parodií.
Proč? 13x proto - Série 4 (2020) (série)
Vyloženě tragédie to není, ale oproti předchozím sériím, které jely na dramatické vlně, kriminální a napínavé atmosféře odhalující postupně dílky do skládačky, je to diametrální propad do hlubin scénaristického průseru. Jakoby tvůrcům došly nápady a cucali si z prstu prvoplánové myšlenky, které je snad napadaly za chodu, scénář byl místy až absurdně stupidní a nepřehledný, kdy se ignorovaly podstatné věci týkající se vývoje a naopak se přikládal význam nepodstatným detailům. Postavy se chovaly stupidně až hrůza, 90% Clayových scén tvoří halucinace, ubrečená Jess omílá od první série to samé dokola, Zach celou sérii jako na drogách a pokračovat bych mohl dál a dál. Ve výsledku je to obrovský přešlap, který neměl nikdy vzniknout a jediné, co jej zachraňuje, je alespoň fakt, že jsem se u u některých dílů až tak moc nenudil. Slabší 3. PS: český dabing je strašný trash, to se nedá ani poslouchat:D