Recenze (1 403)
96 hodin (2008)
Komando 21. století.
Noční můra v Elm Street (1984)
První Freddyho řádění je naprosto úžasné, atmosférické, skvělý hudební doprovod, Robert Englund geniální a Johnny Depp tak dokonalý...
Lovci hlav (2011)
Coeni na norský způsob.
Hvězda padá vzhůru (1974)
Opravdu strašné. Kája Gott je jako herec příšerný, celá koncepce téhle obludné slátaniny je o tom, že u nás na malém rybníčku je lépe než na dekadentním Západě. Kdyby tohle viděl Tyl, měl by z toho smrt. Je to dlouhé, je to divácky ubíjející. Chudák Ladislav Rychman, tvůrce Starců na chmelu, k čemu ho normalizační soudruzi donutili...
Nevinné lži (2013) (seriál)
LEŽ MÁ ROZBITÉ AUTO. Režisér Vojta Kotek to měl zmáknutý a hlavně měl štěstí na parádní casting. Vilhelmová skvělá, Vojta Dyk má charisma až na půdu a Miroslav Krobot je velký Pán i na malém prostoru. K tomu si přidejte odkaz na Pulp Fiction a máte výborný malý televizní film. :) P.S.: Na televizní poměry výborný hudební doprovod.
Hádej, kdo přijde na večeři (1967)
Nadčasová klasika s geniálním závěrečným monologem Spencera Traceyho.
Matrix Reloaded (2003)
Teprve Blu-ray mi ukázal, o co jsem celá léta přicházel. HD obraz je naprosto dokonalý a celá pasáž odehrávající se na dálnici je zen. Jinak tento druhý díl jde mnohem dál než poněkud přímočará a pohádková jednička. Moc mě baví, jak se Wachowští rozhodli naštvat všechny fanoušky jedničky a natočili něco úplně jiného, než se od nich očekávalo. Za to jim tleskám.
Stíny horkého léta (1977)
Normalizační ironie: Vláčilovy Stíny horkého léta z roku 1977 (!) jsou zcela průhlednou alegorií na okupaci Československa roku 1968 (pět banderovců = pět států Varšavské smlouvy) a ten film nakonec získá státní cenu...
Reportér (2012)
Zac Efron má dokonalé tělo a John Cusack je klon Nicolase Cage.
Černá kniha (2006)
V každé sekundě se Verhoevenův opus magnum vysmívá Lidicím do ksichtu.