Recenze (157)
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Mé velké očekavání zastínilo zklamaní. Abych to uvedl na správnou míru tak to nebyl vůbec špatný film. Co ale nejvíce vázlo byl obsah, filmů na podobné téma bylo natočeno desítky a i z toho důvodu dávam jen 60%
Zrození Planety opic (2011)
Dle mého je to asi nejlepší film o planetě opic, jak svým dějem, tak také moderními technologiemi, které film posouvají o stupeň výš. 95%
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Asi nejslabší díl ze všech, ve kterém toho moc dobrého nenajdeme(tedy až na sympatického Sung Kanga) a tak film vynáší jen to, že je to prostě rychle a zběsile. 35%
Odstřelovač (2007)
85%
Orel Eddie (2016)
Krásný životopisný film, který má dobrý začátek, pak sice trošku horší třicetiminutovku, ale vše to dorovná konec, který chytí za srdce nejen sportovního fanouška. Tomu všemu přispívá skvělí výkon Hugha Jackmana, a ještě lepší Tarona Egertona. Samozřejmě musím zmínit né moc dobrou kameru a ještě horší střihy, ale to filmu nebere jeho skvělou náplň a poslaní lidem, které jim má ukázat, že když po něčem toužíte můžete toho dosáhnout. 90%
X-Men (2000)
Nejlepší filmy jsou podle mě z období devadesátých let až po začátek jednadvacátého století a tento film to jednoznačně dokazuje. Už od začátku vás naplno vtáhne do svého děje a vychutnáváte si každou minutu. Jedno z nejlepších na filmu jsou skvělí herci, které si od začátku zamilujete. 100%
X-Men: Poslední vzdor (2006)
95%
X-Men 2 (2003)
100%
Po zániku Země (2013)
Docela dobrá přednáška co může nastat když bude lidsvo pokračovat v tom co dělá. Po zajímavém a zážívém začátku, přichází průměrná, ale nenudící střední část filmu ve které vidíme sbližování otce a syna. Takže mě i přes skvělí výkon Willa Smitha dávám 60%
Americký sniper (2014)
Krásný nejen válečný film se sympatickým hlavním hrdinou a skvělém režisérském počinu Clinta Eastwooda.