Recenze (976)
Deníček moderního fotra (2021)
Nakonec z toho vylezla fajn a SLUŠNÁ romanťárna, která vůbec neurazí. Bylo to pěkný.
Smečka (2020)
Je fakt, že takhle nějak to mezi těmi dětmi u takových sportovních týmů chodí, nicméně to z toho ještě nedělá dobrý film. Nevím, jaký to mělo rozpočet, ale celé to vypadá jako rychlokvaška. Na komerci to prakticky nemá cílovku a k umění to má daleko. Možná je to víc reklama na Bandi, jehož značka tam musela být vždy řádně vidět. Respektuji product placement, ale i to je potřeba dělat s citem.
Slunovrat (2019)
Někdy se dá narušená psychika postupně léčit formou autorského malování. Režisér to zkusil formou filmu.
Matky (2021)
Revoluce české kinematografie.
Bábovky (2020)
To byl slušnej úlet :D Mě na tom nejvíc fascinuje ta Česká televize. Čekal bych to spíš od Primy nebo od Novy. Škoda, že tak pěkná hudba nedostala příležitost v lepším filmu.
Zhoubné zlo (2021)
U Jamese Wana má člověk jistotu, že uvidí po obrazové stránce kvalitní film. Příběh mě ale už tolik nenadchnul. Znovu se na to už asi nepodívám.
Zelený rytíř (2021)
I dlouho po zhlédnutí stále k zamyšlení.
Kdopak by se čertů bál (2021) (seriál)
Příběhy to jsou chabé. Animace docela odbytá. Trojan nesrozumitelný, uhuhlaný a někdy dost potichu. Hvězda za příjemné ilustrace.
V zajetí (2020)
Trochu natvrdlá pointa jako z průměrného studentského filmu.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Neopakující se a originální. Jeden z mála hororů, u kterého se lze bát.