Recenze (975)
Ženy v běhu (2019)
Víc takto dobře odvedených filmů v českých kinech.
Šílení (2005)
Aneb Jak hodnotit něčí myšlenkové pochody...
Máma (2019)
O horor se to ani neotřelo a thriller bych si také představoval maličko jinak. Spíš je to o starší úchylačce z facebooku :D
Lish (2015)
Jako studentská slohová práce by to bylo celkem v pohodě, ale jestli chci něco důležitého říct, nemusím kvůli tomu hned točit film.
Memories Photographer (2014) (amatérský film)
Pěkná kamera, ale v momentě, kdy účinkující promluví se to zlomí.
Román pro pokročilé (2019)
Nepřestává mě překvapovat, že i neúspěšní autoři mají prostor pro výrobu dalšího filmu, jako nic. Po Seznamce Zity Marinovové bych očekával nějakou producentskou obezřetnost. Bohužel s takovými filmy česká kinematografie určitě nevykvete. Zvlášť, když se takový film naservíruje lidem v kinech.
To se ví (2019) (pořad)
Pravda je, že je to místy i zábavnější než pořady Jaromíra Soukupa. Ale bohužel kvalitou i pojetím to zapadá spíše do tragických eskapád TV Barrandov než do jiných pořadů ČT. Když už se nějaká televize rozhodne vysílat o dezinformacích, a od ČT bych to očekával, tak by to měla dělat pořádně.
Annabelle 3 (2019)
Tohle je film, který jsem od námětu Annabelle očekával. Škoda, že to přišlo až s třetím dílem. Prvních 15 minut geniálních s Verou Farmigou a Patrickem Wilsonem. Dál to potom začíná být poměrně hloupější a hloupější. Především počínání hlavních hrdinek. Několikrát se během filmu totiž nabízí otázka: "Proč to dělá?" Dívka zavřená v duchařské místnosti se zde několikrát vyděsí k smrti a v následující scéně je vždy už opět vyklidněná a přepravená zešílet znovu. Do toho kolem domu pobíhá vlkodlak a lamač dívčích srdcí se s kytarou schovává v kurníku se slepicemi. Tyhle nesmysly nabourávala jinak dobře stavěnou hororovou atmosféru a film panenky Annabelle. Chvílemi se nabízela otázka, jestli tak nejde zároveň i o třetí pokračování Husí kůže s Jackem Blackem. Dokonce i některé momenty s panenkou byly v některých situacích spíš komické, skoro parodující. Tak či onak, bylo třetí pokračování příjemným překvapením.
Teroristka (2019)
Kvalitní komediální záležitost. Možná jsem nerozuměl potřebě dostat do filmu Gabrielu Koukalovou, ale řekněme, že postava Martina Hofmanna tím potřebovala demonstrovat, že v rámci příběhu může domluvit všechno. A snad se protitroškovští fanatici nezblázní, když Iva Janžurová kopne jednoho z myslivců do citlivějšího místa. Westernový hudební doprovod celý děj krásně paroduje ale zároveň podtrhává.
Godzilla II Král monster (2019)
"Kravina na kvadrát, výplod šílence, debilní paskvil!“ Nebýt Very Farmigové, a tím nemyslím, že by předváděla nějaký geniální herecký výkon, film by byl podle mě hodnocen ještě hůř. Prakticky je to takový Rampage pro o pět let starší diváky. Nicméně "Teslovy Příšerky s.r.o." se nemůžou měřit s filmem Godzilla. Film by se mohl s přehledem jmenovat úplně jinak a možná by mu to prospělo daleko víc.