Recenze (2 138)
Fargo (1996)
Fargu se podařilo se udělat působivou atmosféru a po herecké stránce je film plný dobrých výkonů. Absurdita s brutalitou - tak trochu Tarrantionvský styl vyprávění. Pokud vás nedostane závěr filmu, pak jste se patrně u filmu nudili. Já byl celou dobu na vážkách a až díky konci jsem pochopil originalitu tohoto pozoruhodného snímku. A když si vezmete, že je to podle skutečné události, tak je šílené jaké zrůdy dokáží lidi být.
Zmatená duše (2007)
Matthew Perry předvádí své maximum ve velmi pěkném filmu jakým Numb je. Dobrá hudba, zajímavá zápletka a pomilování hodná Lynn Collins. No kdo by to od toho "Chandlera" čekal, že předvede něco takového a zahraje tak vážnou roli?!
Společnost mrtvých básníků (1989)
Tento film se dotkne každé citlivé a vnímavé duše. Vnímejte slova. Vnímejte poezii. Jazyk je krásný a umět si hrát s řečí je obdivuhodné. Chcete psát básně? Zavřete oči a nechte proud myšlenek vykřnout slova, jež se dotýkají vašeho nitra. Slova, která jdou od srdce. Tak silná slova, že dokáží předčít činy. Ty slova, jež nedají vám spát. Ve filmu bylo hodně momentů, které doslova mrazili svou sílou monologu. Robin Williams zahrál další úžasnou a nepřekonatelnou roli a ten jeho nevšední styl vyučování bych úchvatný a inspirující. Dead Poets Society je o vnímání a síle slova...
Vřískot 3 (2000)
Píchání je pro děcka :)
Bulšit (2001)
Stejně jak blbě se to jmenuje, tak je to i blbé...
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Jaký život žijete?! Jste duchaplný hodný člověk který nedělá špatnosti, anebo jste rebel a vše vám je na jedno? Earl je tak trochu návod na to jak být lepší. Je to pro mě zároveň inspirující, protože někdy hodně vyvádím :). U tohoto seriálu se pobavím a nemusí být vulgární a to se mi na tom asi nejvíc líbí. Myslím, že je to hodně povedenej seriál!
Sucker Punch (2011)
Co od tohoto filmu čekat? Především zábavu úchylných rozměrů s kupou pěkných holek a dobrou hudbou. Pokud jste měli alespoň trochu rádi tématiku počítačového světa Red Alertu, tak mě nenapadá trefnější spojení. Spousta retro hi-tech vychytávek z dřívějších dob, draci, orkové, nacističtí zombíci, roboti, samurajové. Prvotní zážitek z kina je docela rozporuplný, protože vím, že by po druhém shlédnutí u mě film klesl. Jako vizuál dobré, ale film si sám podkopává nohy. Nemuselo si to hrát tolik na emoce a největším problémem je asi to, že každej čeká něco jinýho. Zápletka je taková podivná. Ovšem má jedno z nejpůsobovějších inter u filmu - na to je Zack machr.
Interview (2007)
Interview pode Van Gogha je vážně o poznání lepší, ikdyž je Buscemi fakt dobrej, tak je znát, že tenhle remake je tak trochu vaření z vody. Lepší tří hvězda.
Román pro muže (2010)
Jeden z těch slabších českých filmů. Jasně Donutil a Vladyka jsou super, ale ten film hodně ztrácí na hluchých místech, kterých je tu opravdu hodně a je to hodně znát. Co se mi nejvíc líbilo byla hudba a citlvá kamera. Pokud to ale má být komedie a baví mě víc forma zpracování než děj tak je něco špatně.
Opravdová kuráž (2010)
Tohoto filmu jsem se vůbec nebál po režijní stránce a ani v nejmenším mě nezklamal. Možná ještě víc překvapil a to jsem pořádně nevěděl jaký přesně western mám čekat. Opravdová kuráž na mě působila jako pořádně nadupaná směsice komediálních hlášek i drsného prostředí divokého západu. Hailee po obavách z dětské role vyvedla z omylu, poněvadž zahrála docela dospělou postavu i vychytralou. Největší hvězdou zůstává Jeff Bridges, kterému role cvoků jdou nejlíp. Ve filmu měl spousty bezvadných hlášek, ožraleckou intonaci hlasu a zjev vyvhrela. Matt Damon též nebyl úplně špatný ve své roli. Myslím, že jsem měl možnost vidět kus stylové a umělecké práce a hlavně především kvalitního špageti westernu se spoustou dialogů na úrovni... Tarrantino má kde čerpat inspiraci!