Recenze (4 474)
Batman začíná (2005)
Prvotřídní komiksárna bez jediného hluchého místa - promyšlený scénář plný zajímavých postav, akce, napětí, humor, nějaký ten přesah, Michael Caine... Je tu prostě úplně všechno.
Dopisy z Iwo Jimy (2006)
Četl jsem knihu, kterou se Clint a scénáristé inspirovali, a musím říct, že jsem si všechno představoval tak, jak mi to ve filmu bylo nakonec naservírováno. Dopisy z Iwo Jimy jsou bezpochyby jeden z nejlepších "novodobých" válečných filmů, které jsem viděl.__P.S. Určitě si sežeňte soundtrack - ale pozor, je příšerně návykový a z hlavy ho jen tak nedostanete.
Posel budoucnosti (1997)
Plný počet a z mého pohledu jednoznačně zasloužený. Film, který mě nikdy nepřestane bavit a který dokoukám, i když si ho pustím třeba v jedenáct hodin večer. Holt mám slabost pro pohádky nebo co. P.S. Kdyby se Costner neoholil, bylo by to ještě lepší - vousatá image mu sedla parádně a do postapo-příběhu se hodila skvěle..
Hotýlek (1975) (seriál)
Jednoznačně nejlepší britcom, ale bůh zatrať všechny tvůrce jeho českého dabingu. Tfuj.__Nejlepší díl: Němci.
Můj přítel Monk (2002) (seriál)
Devět bodů z deseti. Ani ne tak kriminální jako spíše detektivní a dost často komediální seriál s neodolatelným hlavním hrdinou Adrianem Monkem, skvělou dvojkou poldů hraných Tedem Levinem a Jasonem G. Stanfordem a tu bezradnou, tu ráznou Monkovou opečovávatelkou. Seriál je vtipný, napínavý i dojemný (hlavně ve chvílích, kdy Adrian jakkoliv vzpomíná na svoji ženu Trudi)... Myslím, že v něm máme důstojného nástupce poručíka Columba.
Mafiáni (1990)
Kdyby Leone nenatočil Tenkrát v Americe a Coppola se nikdy nepustil do Kmotra, byla by tohle rozhodně nejlepší gangsterka všech dob. Takhle je "pouze" třetí nejlepší. Trochu mi na ní vadí konec... Mohl být... Hmmm... Jiný.
Zuřící býk (1980)
Cože, nejlepší boxerský film a boxuje se v něm asi deset minut? Jde to. A jde to skvěle! Mám rád Rockyho, mám rád Paula Newmana (kterého má na oplátku rád "Někdo tam nahoře"), ale Jake La Motta je mi ze všech těch otlučených mužů bůhvíproč nejsympatičtější.
Taxikář (1976)
Po Zuřícím Býku a Mafiánech je Taxikář třetí nejlepší film, který vznikl ve spolupráci Scorsese a De Niro. Ze všech jmenovaných má ale bezkonkurenčně nejlepší hudbu - Hermannovo zakončení kariéry je božské. Jak lze pár tóny vystihnout nejen prostředí, ve kterém se film odehrává, ale i duševní rozervanost hlavního hrdiny.. To je úchvatné. Vidíte úvodní titulky (kterým mimochodem vzdává hold Richard Donner v Gibsonovce Výkupné) a máte jasno - tohle bude NĚCO. A je.
Prci, prci, prcičky (1999)
Ne, nikdy jsem tomu nepřišel na chuť... kromě Shannon Elizabeth mě znechutilo prakticky vše, co se na plátně (ne)dělo.
Hoří, má panenko (1967)
Nejvíce český film všech dob.