Recenze (630)
Tygr a drak (2000)
Tak audio snad, ale kde je ten vizuální orgáč, to teda vážně netuším. Možná kdyby nebylo toho lítání, tak by to nebylo tak špatný, ale takhle jsem se tomu ze začátku smál, pak toho ale už vážně bylo tolik, že mě to postupně začalo srát víc a víc. Na příběhu taky nevidim nic světobornýho a že by to byla nějaká bůhvíjaká romance, jak tady čtu ze všech stran, tak to fakt ne. A to nejsem žádnej necita, pořádnej oplodňovák, to já poznám. Takže buď se tu 80% uživatelů posralo, nebo je chyba ve mě a ten film jsem nepochopil a nedocenil já, což samozřejmě nepřichází v úvahu. 60%.
Spáči (1996)
Hodně silnej, i když místama až nepříjemnej a skličující atmosférickej zážitek, kterej ještě víc zdůrazňuje nepolevující skvělá hudba a výborný výkony hlavně Pitta a De Nira. Takhle se má chovat služebník boží! Chránit svoje ovečky i za cenu z nejvyšších. 85%.
Nějak se to komplikuje (2009)
Celkem dobrý, jen ten konec mě neuspokojil tak, jak bych si představoval. Fandil jsem tomu druhýmu :-(. 70%.
Polar (2019)
Místama dost přitažený za pačesy, i když v tomhle žánru se to tolerovat dá. Pár úsměvných scén, pár těch lehce bizarních, něco důležitýho tomu ale schází. Něco, co dělá akčňák akčňákem, co mu dává koule. Tady mi to bohužel přijde, že si na něj tenhle film jen hraje a i přes mojí zálibu v Madsovi, u něj to tu platí dvojnásob. I přesto ale relativně slušný. 70%.
Pohádkář (2014)
Forma super, herci super, jen ten obsah na mě působil dost rozpačitě. Popravdě...ani moc nevím, jak to hodnotit. Takže zatím za 3 a uvidíme příště. 60%.
Neviditelný (2020)
Hned od začátku parádní napínavej nástup a tahle poutavost se drží filmu jako klíště celou dobu. Jen mám problém s Moss. Špatně se mi na ní kouká. Je tak nesympatická a škaredá...co na takový nicce Cohen vidí a proč kvůli ní tak vyvádí je mi velkou záhadou. Ve všech ostatních směrech ale moc (ne)příjemná podívaná. 82%.
Vyšší princip (1960)
Vražda na tyranovi není vraždou! To napětí by se dalo krájet. Po shlídnutí takovýhle filmů si člověk uvědomí, v jaký, i přes všechen ten bordel co tu je, štastný době si tu žijeme. 90%.
Navždy mladý (1992)
Velkej potenciál scénáře a výborný obsazení hlavních hrdinů poněkud sráží trochu nedomrlý zpracování a místy nudnej průběh filmu. I tak se na něj ale vždycky rád podívám. 65%.
Vlak do Pusanu (2016)
I přes notnou dávku skepse jsem se na Filipovo doporučení tenhle film odhodlal skouknout a ztráta času to rozhodně nebyla. Zdá se to bejt sice další z řady ničím nevyčnívajících zombíckých survivalů, jakých vám Walking dead nasere deset do tuctu, s postupující stopáží ale tenhle šinkanzen začne pěkně nabírat na rychlosti, až nakonec dofrčí do strhujícího a dost emotivního finiše, u kterýho skoro až slza ukápne. Po technický stránce je Vlak do Pusanu taky hodně povedenej (obzvlášt uchvacující je předposlední akční scéna lokomotivy táhnoucí na chvostu mračno hladovců), takže mi nezbejvá nic jinýho, než ty čtyři dát a nechat si doporučit nějakou další příjemnou Koreu. 75%.
Velké vítězství (1992)
Klasickej a ničím vyjímečnej sportovní příběh. Na vyplnění jednoho pátečního odpoledne ale plně dostačujíci. Nenadchne, ale ani neurazí. 65%.