Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Dokumentární
  • Krimi

Recenze (87)

plakát

Vraždy: New York - Masakr v Carnegie Deli (2024) (epizoda) 

Panečku, to je poprvé, co dva lidé přežili smrtelné zranění! Název totiž napovídá, že na konci takového zranění je smrt, takže přežít něco takového není z principu možné. Zbytek se přežít dá (jako této filmové tvorby), takže se nejedná o smrtelnou produkci.

plakát

Případ Stodolovi (2024) (seriál) 

Zbytečně natahované, uměle dramatizované, velmi redigované - fotky, na kterých je rozmazáno vše klíčové, netřeba ukazovat. Redaktor mluví jak Radek John, snažíc se zcela marně dramatizovat něco, co je v tu chvíli naprosto nepodstatné, a ptá se na blbosti jako malé dítě (Zde pracovali Stodolovi. Jako oba? / Mohu si s Vámi o tom promluvit? Ano. Takže můžu? / Byla jste na něj naštvaná? atd.). Dnes již typické oslovování křestním jménem po vzoru US (ahoj Tome, ahoj Bobe - můžeme vidět každý den ve zpravodajství komerčních TV), společně s lacině vyhlížející digitální animací tváří a množstvím nacvičených "skečů", tomu všemu už pouze nasazují korunu amaterismu. Jinak o lenosti a neprofesionalitě PČR bych bohužel mohl vyprávět. Případ jako takový je zajímavý, ale chtělo to na dvě hodiny formou filmu a bez zbytečností a stupidit redaktora Vaňury. Za mě 60%, a to pouze díky faktům o případu. A konečně, SÍLA JE V JEDNOTĚ, NE V JEDNODUCHOSTI, V TÉ JE KRÁSA, pane Šimku! Tohle si plete každý druhý...

plakát

S tebou nikdy (2023) 

Tady se opět někdo mylně domníval, že co je trapné, to je vtipné, ale tak tomu opravdu není. Jedna hvězda za ústřední dvojici, která je celkem sympatická, nicméně na víc to opravdu nestačí. Takových klišé bylo natočeno mraky, a naštěstí povětšinou kvalitněji, tady jde navíc o nový počin, tak se to logicky neobejde bez lesbické svatby rasově rozdílné dvojice. Když už chci romantiku, tak do toho sakra nepletu trapnosti. Dabing tomu tentokrát taky nepomohl.

plakát

Hříchy naší matky (2022) (seriál) 

Jedním slovem tragédie, spousta rozostřených záběrů, tuny keců úplně o ničem a vymývání mozků pomocí náboženství. Viděl jsem první díl - tedy viděl, spíše slyšel, dělal jsem u toho hromadu prací - a nedalo se to vydržet. Navíc v prvním záběru matky Lory si nejste jisti, jestli nejde o horor, protože něco tak děsivého jsem v životě neviděl. Možná by se to dalo přežít, kdyby to byl 80min film, a dělal jej někdo, kdo umí své řemeslo, ale toto je filmařská katastrofa. Tohle znovu už opravdu ne, protože Ti Američani jsou vážně "jiní".

plakát

Láska, stalking, vražda (2024) 

Komentáře typu "vše jsem vyřešila za deset minut" a že hodnocení se vztahuje na vyšetřování a ne na seriál jsou o ničem, protože za 10 minut víte houby a hodnotit se má vždy produkce, ne dát hodnocení jednu hvězdu, protože se mi na záběru v metru nelíbil týpek, co stal druhý od dveří... Zpět tedy k tématu, že. Má to drajv a policejní práce tady s podivem právě není tak mimo, jak ve spoustě jiných dokumentů, kde prostě víte, že za mřížemi sedí nesprávná osoba nebo se případ dal vyřešit za pět dní místo pěti let. Tohle patří jistě k tomu lepšímu - 65%.

plakát

Přání (2023) 

Průměrný animák od špičkového studia, který chtělo pro lepší výsledek vytvořit klasicky, nikoli jako muzikál, nicméně neurazí.

plakát

Clona (2014) (seriál) 

Tohle bohužel úplně nefunguje. Člověk nehodnotí kameru, hudbu nebo scénář či střih, ale hodnotí film/seriál obecně jako celek. Nápad není špatný, nicméně provedení už ano, a to po mnoha stránkách. Kameraman (a režisér) se vyloženě předvádí, ale všemožné filtry záběrům vyloženě škodí. Není třeba tím oddělovat určité záběry od jiných, to divák pochopí dle úhlu, nemusí přitom koukat přes fialovou břečku. Největší průser je ale nápad sám o sobě, když rádoby člen týmu drží v ruce foťák místo pistole a přitom je v akci, tohle by v reálu NIKDO NEDOPUSTIL! Jistě, mnoho situací to může rozklíčovat, jak je v seriálu i Preissem řečeno - v US se to hojně využívá, ale příslušníci místních sborů mají na těle AXON Body Cam, protože kdyby drželi v ruce foťák, nemohli by zhola nic, přesně jako právě Hádek. Dalších věcí by se našlo spousta (třeba scénář, když nevím, tak se snad poradím, a nebo raději nevymýšlím nesmysl), nicméně nehodlám tu psát epos. Dokoukal jsem z principu, ale 40 % je dle mého adekvátních, tohle je děravé jak ementál. Herecky by to asi ušlo, kdyby tedy bylo co hrát...

plakát

O pokladech (2012) (TV film) 

Ať už hraje Janička jakkoliv, dobře u toho aspoň vypadá. To se o Krausovi říct nedá, a ještě hraje jak po lobotomii. Vojta a Liška kvalitní jako obvykle, Topfer příšernej jako obvykle, a zbytek ancámblu tak nějak průměr, přestože u Švehlíka to znamená několik kroků zpět. Počin neurazí, ovšem ani nenadchne, 50%.

plakát

Padesátka (2015) 

Tohle je jeden z mála českých filmů, který je tu naprosto nepochopitelně (a nepochopeně) podhodnocen. Herecké výkony solidní, scénář dává perfektní smysl a vtipy jsou místy až mistrovské! Dávám 75% a vůbec se toho nebojím, protože toto je jedna z povedených CZ komedií, kterých je poslední dobou jako šafránu.

plakát

Šťastný a veselý penzion (2022) (TV film) 

Je toho tolik, kde jenom začít? Předně co tomuto filmy chybí... Herecké výkony, smysluplná konverzace, výprava a mnoho dalšího. Odehrává se to zhruba na pěti místech a hraje v tom asi deset lidí. Sakra, i Maxipes Fík má lepší výpravu! Nebojte se ale, děti, protože to zdaleka není to nejhorší. Pomyslnou třešničkou na dortu je totiž úplná absence smysluplného děje. Pokud to už už vypadá, že by se mohlo stát něco zajímavého, buď se situace přeskočí, nebo je z ní vidět jenom závěr. Hlavní hrdinka (dá-li se něco takového vůbec napsat) má polovinu času k uchu přilepený mobil a kváká jednu kravinu za druhou. Posledních pět minut je asi to jediné stravitelné, nicméně, aby autoři tohoto produktu zachovali kvalitativní rovnováhu, je závěr filmu završen takovým klišé, že se z toho člověku až podlomí kolena. 20 procent, a opravdu zaslouženě.