Recenze (811)
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Miss you too.
Annabelle 3 (2019)
Příběh zábavný, invence nulová – lekačky tradičně laciné (byť začátek sliboval, že tentokrát by to mohlo být jiné), na každý dobrý nápad několik špatných, závěrečné titulky podařené, plakal jsem jednou.
Hurikán smrti (2013)
Odpad! už jen za Casperovu obdivuhodnou schopnost smát se opravdu za všech okolností.
Stranger Things (2016) (seriál)
Alita: Bojový Anděl (2019)
Přeplácané, infantilní a předvídatelné. Charakterové vývoje postav těžko uvěřitelné. Hlavní postava stylizovaná do podoby roztomilé, dětinské, emocionálně nevyzrálé, přesto drsné bojovnice v těle sexy holčičky. Nevím, jestli je to úplně zdravý přístup. Pár světlých stránek to patrně má, jinak bych nedával dvě hvězdičky, ale než otevřeli hodnocení, zapomněl jsem, které to byly.
Gremlini (1984)
Aneb jak by to dopadlo, kdyby Tedovi Bundymu dali domácí zvíře.
Sestřičky (1983)
Faktor depresivnosti na úrovni Červeného trpaslíka. Výš už je fakt asi jen pan Tau.
Kočičí zlato (1984)
Báječný odpad za 5 hvězd, takže 3. Country-Rocky.
Souboj s oceánem (1992) (TV film)
"Tak co říkáš na tento klenot televizní survival zábavy?"
Studený jak kámen (1991)
Hodně výbušná zábava. Nechápu, jak jsem to v mládí mohl minout. Nebýt lehce přetažené stopáže, je to jasných pět.