Recenze (394)
Zločiny Velké Prahy - Dáma v studni (2021) (epizoda)
Velký špatný. Bezradní herci, mizernej scénář, setting bez atmosféry a opilecky se otáčející kamera, která by bůhvíjak chtěla vykouzlit tenzi. Pilot Velký Prahy bohužel není tak zlej, aby se stal zvrhle zábavným. Tahle pražská variace na Ripper Street je prostě jenom hodinka fakt intenzivní nudy. A chudák Denis Šafařík je snad profesionální vymetač bahna.
Vykopávky (2021)
Obdivuju, jak tence tvůrci vypráví příběh bez berliček, a jak opájejí atmosférou, postavenou na dokonalý symbióze kamery, hudby a smutku v očích Carey Mulligan. Nádherně poskládanej, svojí duší skoro až starej film. Rozhodně ale žádná vykopávka.
Hlava Medúzy - Vykročení do života (2021) (epizoda)
Regulérně žeru, jak Medúza kombinuje podprůměrnou kriminálku nenaředěným WTF. Třeba když postavy náhodně chytá fackovací ráž. Když Čvančarová promluví vietnamsky. Nebo když Dvořák procedí libovolnou wannabe drsnou hlášku. Tohle já teda můžu. Kroužkuju v programu!
Night Stalker: Hon na sériového vraha (2021) (seriál)
Šleha. Night Stalker senzačně kombinuje dobový scény se současnou výpovědí, fantasticky dávkuje napětí, a především má Gila s Frankem, který coby detektivní duo strkaj do kapsy i ty nejpreciznějš napsaný postavy z detektivních fikcí. Russell to vede skvěle. Díky dynamický kameře a skvělý hudbě jsem totiž místama zapomínal na dvě věci. Že je to 'jenom' dokument. A dejchat.
Kukačky - Epizoda 2 (2021) (epizoda)
Příjemně se to sleduje a Adamczyk s Dancingerovou jsou osvěžující svou nenucenou civilností. Jen ta divně náhodná a neurčitá propletenost veškerejch postav mě dost zásadně vyrušuje z jinak poctivě budovanýho feelgoodu.
Lupin (2021) (seriál)
Úvodní hoďka je prima. Lehoučká variace na Podfukáře se ale záhy promění v těžkou hru na iracionální náhodu s uzoufání nudným zaporákem. Omar Sy je ale po letech zase fajn.
Hlava Medúzy - Hlava Medúzy (2021) (epizoda)
Případ podprůměrnej, dialogový výměny šustěj v uších. Heřmánek v massive rage módu a komiksově zjednodušená realita ale koketujou s poctivým guilty pleasure. Jen to ještě vohulte!
Zvrácenost strachu (2020)
Skrrr! Moje doporučení, že stojí za to 'si to stáhnout', tu nabývá fakt úplně jiný dimenze.
Undercover - Season 2 (2020) (série)
Čistá story, ve který černej humor jedničky ustoupil akci. Undercover má ale naštěstí nejen kliku na výtečnýho Toma Waese, kterej to táhne na svý civilnosti, ale i talent volit atraktivní lokace a umět z dějovejch serpentin vykličkovat se ctí. Samotnej závěr je pak vypointovanej výborně. Natočte trojku. Kouknu se s chutí.
Duše (2020)
Nádherná, výtečně znějící, oduševnělá sonda do života dospěláků, která na komoru apeluje na to, abychom přestali prosírat svý životy. Jakou vrstvu si tam (kromě roztomilejch modrejch dušiček) najdou děti, to ale nemám sebemenší šajn.