Recenze (938)
Duel (1971) (TV film)
Nejlepší film přeceňovaného režiséra Spielberga!
Poslední polibek (2006)
Nevím, nevím. Ze začátku ten film vypadá velmi dobře, inteligentně a vtipně, ale ke konci ... nevím, jak to napsat .... prostě spadne do takového stereotypního módu nebo co. Ty vedlejší línie, příběhy těch kamarádu, mohli být lépe propracovány. Asi na ten film ještě nemám věk, počkám si až mi bude třicet a pustím si ho znovu. Jo, a musím pochválit Caseyho Afflecka, který je mimořádně talentovaný herec!
Magnolia (1999)
Hvězdička za herecké výkony a hvězdička za ty žáby! Já ten film vůbec nepochopil nebo co?!?! Velká nuda!
Gulliverovy cesty (2010)
Po Sucker Punch druhý nejlepší film, který jsem tento rok viděl!
Noc v muzeu 2 (2009)
O něco horší a nudnější, než jednička, ale za nádhernou Amy Adams dávám o hvězdičku více!
Seber prachy a zmiz (1969)
Pro mě zatím nejlepší Allen, z těch, co jsem doposud viděl!
Ďábel (2010)
Jeden z nejlepších horrorů, co jsem za poslední dobu viděl!
Alenka v říši divů (2010)
Tak tohle mě teda vůbec nechytlo! Ale Depp a Helena jako vždy perfektní!
Saltová (2010)
Velký průšvih!
Karate Kid (2010)
Tak tady jsem vážně rozpačitý! Nechápu, jak to mohlo tolik vydělat, taková bomba to není, a malý Smith mi lezl na nervy - ten kluk neumí hrát!