Recenze (938)
Útěk z vězení (2005) (seriál)
Ty scénáře k tomuhle seriálu musel psát nějaký borec, který to má v hlavě jasno! Takhle dobré scénáře k jednotlivý dílům jsem už dlouho neviděl! Bomba!
Fotři jsou lotři (2010)
Nechápu, co na tom filmu stálo 100 miliónů dolarů?!? Ale jinak v pohodě, bavil jsem se, i když musím přiznat, že předchozí dva díly mě bavily více.
Hon na čarodějnice (2011)
Horší film jsem už dlouho neviděl! Proč se Nicolas Cage upisuje k takovýmto projektům?!? To už vážně nemá co žrát?!? Vždyť to bylo otřesně předvídatelné a nudné! Měl by si vzít příklad ze své sestřenice Sofií Coppoly a zamyslet se nad sebou! Jde to s ním od desíti k pěti! :-(
Angel-A (2005)
Zvláštní a svým způsobem krásný film.
Partička (2011) (pořad)
!
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Nechápu, proč zrovna tenhle film byl propadák! :-(
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Můj nejoblíbenější animák! Hned jak to vyšlo na DVD, běžel jsem si film koupit! A to se u mne málo kdy vidí!
Jackass 3 (2010)
Jen pro fanoušky!! Ostatní ať se na to radši ani nedívají ,-)
Po čem ženy touží (2000)
Jedna z nejkrásnějších komedií, které jsem v životě viděl! Melovi a Helen to moc sluší!
Poznáš muže svých snů (2010)
Veliké překvapení! Jak říká vypravěč, film má bezvýznamný konec a je to pravda, ale mne se líbí. Woody nestárne a točí dál! Jen tak dál ! :-)