Recenze (1 398)
Kopyto (1981)
A to jsem měla štěstí !!! Po "Cestě do lesa" do byla úplná lázeň, bytˇ stará 33 filmových let. Bavila jsem se tak, jak už dlouho ne, byť jsem v těch 70/80 letech nijak pro Pierra Richarda nehorovala. Ale po té příšerné nudě to byla sranda do nebe volající. V době slávy herce Richarda u nás, jsem ho moc nemusela, protože byly na výběr daleko kvalitnější filmy (i když velice zřídka). Pokud jste to neviděli, vřele doporučuji, přejde vás okamžitě "blbá nálada".
Cesta do lesa (2012)
Tak nevím. Nevím proč se tohle filmové dílko má řadit do kategorie "komedie". Též nevím, čemu jsem se tam měla smát ? Zda té zrzavé nevychované a přemoudřelé teenežerce, nebo těm olezlým chlapským srandičkám ? Ano, byla to ukázka z dnešní doby porevoluční.... ale proboha ! Po tomto masakru už máme 24 let a doba je čím dál tím nepochopitelnější, drzejší a smutnější. Zkrátka : potřebovala bych k tomu filmu letákového průvodce, který by mě upozornil v kterém místě se mám smát. Nezasmála jsem se (byť se zdvořilosti k autorům) ani jednou. Dvě * dávám opravdu jenom ze zdvořilosti k autorům.
V dobré společnosti (2004)
Tento film mě nijak zvlášť nezaujal. Velice mi připomínal situace u nás v republice, kdy se vyhazují 50.letí zkušení lidé ze svých postů a místo nich přicházejí mladí nezkušení, ale nabití sebedůvěrou. První co udělají, tak vyhodí všechny zkušené pracovníky, kteří by je mohli svými vědomostmi ohrozit. A tak jsem konečně pochopila, odkud tohle "svinstvo" k nám dorazilo.... z Ameriky. Mám to na DVD, ale nevím, zda se na to podívám někdy znovu.
Čtrnáctý v řadě (1975) (TV film)
Nebudu o tomto filmu psát dizertační práci. Karel Höger natočil za svůj krátký život daleko lepší filmy. Ovšem tato napůl detektivka se řadí mezi ty koukatelnější i po tak dlouhé době, t.j. skoro po 40. letech.
Peklo s princeznou (2009)
Nic mimořádného. Novinka .... krásná Luciferka v pekle, která byla téměř hezčí jako ta princezna. Žádná zápletka, žádné novum. Králové nám už také vymřeli, ale pan Postránecký i pan Nárožný.... no dobře !
Bídníci (1998)
Nejlepší BÍDNÍCI jsou z. roku 1958 v hlavní roli s Jeanem GABINEM. A to jsem viděla všechny filmy s názvem "Bídníci". Do této role dnes těžko najdete představitele, který by charismatickému Gabinovi konkuroval. Dosud se ještě nenarodil. Tím neříkám, že ostatní filmy jsou špatné....jsou jenom jiné a té době špatně konvenují.
Poslední samuraj (2003)
Je to historický velkofilm jiné kultury, jiného století, jiných zvyků. Ale splnil veškerá má očekávání a dokonce mě přesvědčil svým výkonem mnou málo uznávaný TOM CRUISE. V tomto filmu je ale brilantní a protože v "bonusovém DVD" jsem viděla cvičení a přípravu na bojové výkony samurajů, tak hluboce smekám před touto dřinou a chápu, že takové hvězdy pak berou milióny za natočení filmu. Japonský herec KEN WATANABE mi něčím hodně připomínal Yula Brynnera, ba řekla bych, že kdyby byl "do hola", že mu byl i podoben. Trochu romantiky dělalo film jemným, protože bojových scén bylo ažaž. Pro mě závěrem byl film bezvadný, ukázal na těžký život východních zemí 19.století, kde se musela východní kultura měnit a přizpůsobit té západní, pokud chtěla se světem udržet krok. A v Japonsku to bylo setsakra těžké. Dávám s čistým svědomím 5*.
Jake a Tlusťoch (1987) (seriál)
Kolegyně "Kleopatra" má pravdu. Někdy je to děs celé, nejen patka od Jaka. Ale když v TV jsou samé "stařešiny" nebo ty jejich komediální krávoviny, pak tento seriál přijde k chuti a dá se vydržet až do konce.
Neviděli jste Bobíka? (1944)
Roztomilá komedie z válečných let, kdy se sem tam na Barrandově mohlo točit i něco roztomilého. No a filmy o pejscích, na to mě užene každý režisér (a to mi zůstalo od dětství dodnes).
Sebemilenec (2013) (TV film)
Nevím, jak takové dnešní filmy hodnotit. A též nevím, co mě tam mělo zaujat. Snad jen výkon Simony STAŠOVÉ, která ostatně nezklame v žádné roli. Je to vynikající herečka, která i ze slabšího filmu udělá "level" ke koukání.