Recenze (694)
Policejní divize Rampart (2011)
Policajtův pád na dno. Perfektní Harrelson.
Drsnej Shaft (2000)
Začátek byl velmi velmi slibný. Jenže čím víc se blížil konec tím to bylo horší a horší. A výsledek je fakt slabý čajíček. Každopádně už před 14 lety Samuel L. Jackson ukázal, že Fury prostě musí mít svůj vlastní film. Bale hraje dobrýho psychouše a Arnold skládá hold Dirty Harrymu Lalo Schifrina (nebo původní hudbě?)
Pryč od pece (2013)
Ten film jsem miloval v okamžiku, kdy začali hrát Pearl Jam. Úžasně poctivá žánrovka a tou atmosférou jako kdyby vypadl ze stránek nějakýho románu Dennise Lehaneho.
Harry Brown (2009)
Skvělý Caine (někdy se budu muset podívat na ty jeho starší žánrový věci), skvělá atmosféra. Bohužel slabší po stránce scénáře, ale jinak jsem se bavil, ne že ne.
Ledová archa (2013)
Další z filmů, kterého se (nejspíš pro jeho geniální šílenost) všichni čeští distributoři vyhli a tak se tenhle skvost vyhnul českým kinům obloukem. Škoda. Příběh je super, obsahuje hodně silnej filozofickej podtext (osobně jsem tam viděl Hobbsova Leviathana) a některý hrdiny si divák prostě musí zamilovat a zvrat na konci je parádní. Naprostá spokojenost.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Jednička byla super, dvojka postradatelná a trojka je... fajn. Začátek je hodně super, pak bohužel příjde nábor nováčku, aby (naštěstí) přišlo naprosto parádní finále. Gibson je jako záporák skvělej, Banderas ukecanej a zbytek party taky není k zahození. Jako (případné) rozloučení je to důstojné a doufám, že to Patrick Hughes v Hollywoodu nezabalí, příště dostane lepší scénář a prachy a natočí něco velkýho.
Černé Vánoce (2006)
aneb jak si vyrobit vánoční ozdoby z lidských očí. Už dlouho mě z žádnýho filmu tak moc nebolela hlava.
Strážci Galaxie (2014)
We are Groot. Film s obrovským srdcem. Jsem nadšený. https://www.youtube.com/watch?v=20OiXaEL16o
Na hraně zítřka (2014)
Emily Blunt by mohla klidně hrát v rebootu Terminatora Sáru Connorovou a Tom Cruise bude pravděpodobně cool i v osmdesáti letech. Bavil jsem se, ale jinak na větvi bohužel nejsem.
Agenti S.H.I.E.L.D. (2013) (seriál)
Sice Whedonův (ačkoliv na tom dělal víc jeho brácha Jed) nejslabší seriál, ale jinak skvělá zábava. U prvních zhruba deseti epizod si člověk řekne "Hm, dobrý." Ale postupně to nabírá na obrátkách a od chvíle, kdy do děje nastoupí postava Billa Paxtona je to naprostej luxus. No a pak začne vybijená, Hydra vyplave na povrch a hrdinové se začnou podezdřívat mezi sebou a dojde na nějakou tu zradu. A hlavně je seriál super v tom, že rozvijí některý události ze druhýho Capa (Hydra, Fury). Za mě spokojenost a těším se na druhou sezónu.