Recenze (3 407)
Pomsta netvora (1955)
Kuzlo je prec. Netvorovi to v civilizacii nesvedci tak dobre ako v "uzavretom" priestore z jednotky. Dost sklamanie aj napriek tomu, ze rozbeh je slubny. Aspon ten Clint Eastwood potesil. 5/10
X-27 (1931)
Ma to krasnu kameru, Marlene Dietrich je hot ako to len doba vzniku dovoli, ale cely film sa strasne vlecie. A super uvod ani zaver to nezachrania. 6/10
Obluda z 20,000 sáhů (1953)
Zaciatok na Antarktide je vylozene super a slubuje velke veci. Potom sa to sice zlomi do klasickeho monster movie, no stale zabavneho. Sceny s priserkou su cool a je skoda, ze su zaobalene do klasickej vaty. V tomto su ovela silnejsie (o rok mladsie) Godzilla alebo Them!. Na druhej strane je to urcite atraktivnejsie nez It came from beneath the Sea alebo Tarantula 7/10
Tajemství vynálezce (1936)
Vyborne. Super namet, svizne tempo a dokonca aj humor. Plus tradicne skvely Karloff, ale vzhladom na namet mali co hrat aj dalsi herci. Stale je to dobove becko, takze to nevyuziva obrovsky potencial, no pozera sa to velmi dobre. Maly, strateny poklad 8/10
Chvění (1990)
Zabavne a svizne becko ako z 50. rokov. Pust, priserky, banda rednekov, pekna vedkyna a prijemny nadhlad. 6/10
Bloodshot (2020)
Vazne sa tvariaca hovadina, ktora mohla byt cool niekedy 20 rokov dozadu. Ako film to nie dobre, no este horsie to je ako projekt. Vyzradit si klucovy zvrat a vlastne jedinu zaujimavu vec je totalne wtf. Dieselovi by mal fakt niekto vysvetlit, ze zaspal dobu a podobne hovadiny nefunguju bez nadhladu alebo aspon hravosti. 4/10
20 000 mil pod mořem (1954)
Svizne, prijemne, vypravne s dobrou myslienkou a saskujucim Douglasom, ktory tomu dodaval fajn nadhlad. Najlepsia americka verneovka. Tie uplne najlepsie tocil samozrejme Karel Zeman 8/10
Pod vodou (2020)
Velmi pekne natocena adrenalinova jednohubka. Kirsten je super ako vzdy, vizual je pekny a slape to od zaciatku do konca. Problem je, ked sa filozofuje, no tych pasazi je minimum. Chybaju mi tieto becka za velke prachy. 7/10
Uvnitř kruhu (1991)
Uplne zabudnuty, no kvalitny film. Aj ked nebolo komu fandit, pretoze vsetci su tu blbci, zmrdi alebo oboje. Sceny so Stalinom vynikajuce. Bohuzial stale aktualny film o tom, ze ludia su lahko manipulovatelni a rychlo zabudaju. Inak si neviem predstavit, preco sa chce stvrtina nasho naroda vratit k byvalemu rezimu. Okrem absencie sympatii zamrzi nie uplne strhujuce tempo a obcasna rozpadnutost projektu. Posobi dojmom, ze sa dost prestrihavalo. 7/10
Lov (2020)
Most dangerous game pre generaciu socialnych sieti. Za hovada su tu vsetci. Konspiratori, slnieckari a vlastne aj divaci. Chrumkave becko s presahom a niekolkymi fakt vypecenymi scenami. Ten uvod s prehadzovanim dolezitosti a "hladanim" hlavneho hrdinu je bomba (trailery som nevidel resp. Som si ich nepamatal). Krvave, zabavne, podvratne ale aj trochu prehnane ambiciozne. Bavil som sa velmi dobre. 8/10