Oblíbení scenáristé (8)
Big brain. Někdy trochu moc geniální.
Trochu zvrácený chlap, ale s velmi osobitým stylem. Černá labuť, Requiem a matka! jsou hodně temné filmy, ale nic tak intenzivního jinde neuvidíte.
Underrated režisér. Jasně, poslední dobou nenatočil nic moc dobrého, ale Vyvolený, Šestý smysl, Znamení... I mean, tohle jsou klenoty. Já osobně třeba zbožňuji i Vesnici, Rozpolceného a Skleněného. To jsou prostě tak osobitá a originální díla!
Hereditary a Slunovrat jsou prostě masterpieces. Tenhle člověk je nejspíš génius.
Charlie Kaufman
Nejlepší filmy:
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
V kůži Johna Malkoviche (1999)
Adaptace (2002)
Parazit a Ledová archa jsou filmy o kterých stále přemýšlím.
Chris Carter
Nejlepší filmy:
Akta X – Akta 7: Tunguzská záhada (1996) (video kompilace)
Akta X – Akta 9: Redux (1997) (video kompilace)
Akta X – Akta 5: 82517 (1995) (video kompilace)
Jonathan Nolan
Nejlepší filmy:
Temný rytíř (2008)
Dokonalý trik (2006)
Temný rytíř povstal (2012)