Recenze (921)
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Rozhodovala sem se mezi 3 a 4 hvězdama, ale když sem koukala, jakejm blbostem sem dala 3, přidala sem Paulovi tu jednu zaslouženou:). Protože když to tak zpětně uvážim, byla to vážně suprová srandovní komedie, Paul byl zkrátka rozkošnej hajzlík a Graem i Clive sympaťáci. Nejlepší byla Sigourney...:D
Do hlubiny (2005)
Příjemnej film na odpoledne. Nic dalšího mě k tomu nenapadá, pže nic dalšího mi film nedal
Sex ve městě (1998) (seriál)
Na seriál sem se nikdy nekoukala a kvůli (i díky) tomuhle ani nezačnu
Pyšná princezna (1952)
Podle mě nejúžasnější česká pohádka všech dob. Nechybí jí vůbec nic, je plná nápadů, chytlavých písní a především moudrosti.
Starci na chmelu (1964)
4 hvězdy uděluju víceméně "jen" díky skvělým melodiím, které jsou slavnější než celý film.
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
Parádní podívaná na dva úžasné české herce, kterým bych věřila vážně všechno:). Nesení trámu na vrchol a držení větvičky v zubech jim prostě muselo napovědět, že takoví dva truhlíci jsou pro sebe zkrátka stvoření
RRRrrrr !!! (2004)
Po velkym uvážení přesouvám nejlepší komedii světa do svý topky. Neexistuje jinej film, kterej bych viděla víckrát a kterej bych uměla nazpaměť, a to si myslim zaslouží místo v mý malý síni slávy. Navíc "Hi." "Ne, spíš Gi" se u nás stalo absolutně legendary;)
Madagaskar (2005)
Průměrné, s dvojkou značně srovnatelné
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Nejvíc sem se pobavila, když se skláněli nad plánkem, jak opravit letadlo: "A poletí to?" "Jasně, když to přehneš tady, tady a tady."...
Smrtonosná past 4.0 (2007)
Triky přesycený a neporazitelným superhrdinou nabitý celovečerňák o čem jiném než o záchraně světa