Recenze (78)
Fantastická čtyřka (2015)
Diváci jsou zvyklý na dabing a herecké obsazení....Kdyby změnily název tak je to solidní Béčko.....
Bezdružice (2015) (seriál)
Na to není codat...seriál je tak dobrý jako je jeho hodnocení...
Vinaři (2014) (seriál)
Vinaře z vinného prostředí jsem měl rád,ale verzi Pivařů .....no co dodat kdenic není ani smrt nebere....jen nechápu herce,ale těm jde o jen o peníze to zase pochopim,ale nepouštějte to lidem!!!!
Sedmero krkavců (1993) (TV film)
ještě tam chybí laserové zbraně....je to degradace českých pohádek!!!!!!! Tento film je zralý na žalobu!!!!! Tento film beru jako urážku České hrdosti!!!!!
Atentát (2015) (seriál)
Zkoukl jsem první díl a je to nemastné neslané a umělé....Kraus je tam jen za komika s arogantním jednáním....zbytečně utracené peníze za nic....to to uspokojí jen průměrné diváky a aniž bych se je dotkl i ti musejí uznat že je to blbost.....autoři chtějí být světový,ale to se nepovedlo....definitní verdik je :Koukatelný kýč!
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
absolutně film o ničem
Pohádkář (2014)
Příšerný! za obsazení hvězda jinak film o ničem...to už neumíme natočit film který by pobavil a měl alespoň nějaký děj?!
Interview (2014)
Nic na co bych se rád podíval podruhé.
Bony a klid 2 (2014)
Po prvním dílu je to propadák,ale koukatelné to je....existují mnohem horší filmy.
Návštěvníci (1983) (seriál)
Tento seriál může s klidem strčit do kapsy i součastné sci-fi seriály....doporučiji shlédnout