Recenze (518)
Muž bez stínu (2000)
Nedá mi to a musím zmínit již stokrát zmíněné. Poslední čtvrthodinka zabíjí parádní sci-fi film. I tak to ale na 4* stačí.
Futurama: The Lost Adventure (2008)
Tohle se vážně nepovedlo. Obrovské zklamání mnou cloumá. Ptáte se proč? Předně- 3D animace se vůbec nepovedla. Až uvidíte Frye, pochopíte. A za druhé- celá tahle epizodka působí jako výcuc z nějaké Futuramovské hry slepená dohromady chatrným příběhem.
Push (2009)
Napodobenina Heroes či X-Menů? Zcela jednoznačně. Jejich přemožitel? Ale kdeže. Kdybych se první polovinu filmu tak šíleně nenudil a druhá by měla větší grády, možná bych dal i 3*.
Andělé a démoni (2009)
Pominu-li fakt, že Dana Browna moc nemusím a kniha Šifra mistra Leonarda mi přišla neskutečně nudná (Pavučina lží je snad špatný vtip), je docela s podivem, že se mi knižní verze Andělů a démonů líbila. Upřímně řečeno- překonat Šifru není až tak složité. Je třeba si však uvědomit, že Andělé a démony napsal před Šifrou. Čili ani Brownovi se bohužel nepodařilo udržet kvalitu svých děl. Divím se, že nejdříve zfilmovali Šifru. Chápu to tak, že si chtěli "vyzkoušet", jak to divák přijme a teprve poté přijít s opravdovou peckou. Což dle mého názoru Andělé a démoni jsou. Hudba Hanse Zimmera je opravdu skvostná a velmi mě potěšilo opakování hudebního motivu, kterým končila Šifra. Slečinka Zurer mi do filmu sedla méně, než sličná Audrey, ale co... Není každý den posvícení.
Haló, haló! (1982) (seriál)
Renné.... Nechtěl bys "pro změnu" sabotovat pár Němčíků? :-))
Putování s dinosaury (1999) (seriál)
Seriály z produkce BBC jsou zárukou kvality. Ani Putování s dinosury není výjimka. Hm, že bych si dal repete?
Ajťáci (2006) (seriál)
Miluju britský humor. Miluju britské seriály.
Autosalon (2005) (pořad)
Jako alternativa k výbornému Top Gearu je Autosalon fajn. Jenom kdyby ho nedávali tak brzo...
Top Gear (1978) (pořad)
Češi mají Autosalon, Britové Top Gear. Autosalon má Zbyňka Merunku, Top Gear R. Hammonda. Ještě něco?
Simpsonovi: Příliš drsný pro TV (1998) (video kompilace)
Mám pocit, že jsem 2 díly viděl jako součást seriálu, ale hodnotím to jako celek a prostě nemůžu dát nižší hodnocení než 5*.