Recenze (296)
Divoká dvojka (2015)
Reese Witherspoon neni komediální herečka, asi bych jí ani moc nezazlíval, že to občas zkusí, ale tohle je mimo. A jestli se na podobný pokusy včas nevyprdne, tak jí ten oskar za Walk the Line seskočí z police, vyleze voknem a prchne do polí.
Poslední rytíři (2015)
Asijsko-americká hybridní revenge story.
Bronson (2008)
Totáááální mešuge.
Velká nádhera (2013)
Po vzoru tý ženský na začátku se du praštit hlavou vo zeď. Snad si to umění vyrazim zase ven.
Whiplash (2014)
Jazzu rozumim jak koza petrželi, zahrát neumim ani Pec nám spadla a stejně sem si dokázal Whiplash užívat. Možná proto, že o muzice je tenhle film ani ne z půlky. Je o tom, že i když v životě narazíte na bestii, může se stát, že vám to přinese něco, k čemu by ste se jinak nedostali.
Temné nebe (2013)
Ze všeho kousek a dohromady skoro nic.
Co jsme komu udělali? (2014)
Francouzská komedie pořád žije.
Let's Scare Jessica to Death (1971)
Divnej horor o prdlý ženský.
Jiná země (2011)
Na rozdíl od Trierovi Melancholie, se tu klade větší důraz na obyčejnej lidskej příběh, nová planeta je jenom tak na okraj a to je jenom dobře. Film je sice prvotina, ale právě proto je možná takhle vymazlenej.
Sviňák (2013)
Představoval sem si Bruce Robertsona úplně jinak, ale co, svině maji asi tisíc podob a James McAvoy boduje.