Recenze (238)
Policajt ze sámošky (2009)
Nerikam, ze jsem se obcas nebavil, Kevina muzu, ale celkove 40%
Záhada Bermudského trojúhelníku (2005) (TV film)
velmi působivé a realistické, kam se na to hrabou mnohé filmy určené do kin...
Zack a Miri točí porno (2008)
Boze, tak vtipnou komedii jsem roky nevidel, nemuzu si pomoct, ale i pres sverazny a sprostsi humor jsme se smal cely film, tohle nemuzu rict o zadne komedii z posledni doby. Plus jedna hvezda za okouzlujici Elizabeth Banks.
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Tak mne dostala hudba a spojeni Hugha a Drew se mi take libilo, nebylo to umele, myslim, ze si to oba uzivali.
Lemra líná (2006)
Ale nakonec to byla slusna komedie, jenom nechapu toho uchyla co delal ceskej preklad nazvu filmu, pochopil ho nekdo?
Quantum of Solace (2008)
Musim rict, ze Quantum of Solace splnilo az na malickosti moje ocekavani a za mne 90%. Ustredni melodie mne opravdu neohromila, az bych rekl, ze mi nebyla prijemna. Hlavni zaporak Mathieu Amalric nebyl spatny, byl jsem prekvapeny z rolicky Gemmy Arterton, Olga Kurylenko ne tak vyrazna, ale uspokojiva. Za cely film jsem se zasmal jen jednou, coz je u Bondovky urcite plus, a to kdyz se Slater ptal Bonda co pije a on to nevedel, nacez cisnik pul minuty popisoval co to vlastne je :-) Ale proc davam tak vysoke hodnoceni? Posledni dve bondovky mne neuveritelne vtahuji do deje, je to opravdu velmi realne a neuhlazene, akcnost cisi z vetsiny scen a vubec jsem se nenudil.
Kouzelná chůva Nanny McPhee (2005)
Zajimava adaptace Mary Poppins, prilis mne ale nenadchla, tak nejak napul...
Kopačky (2008)
Moc jsem se bavil, Mila Kunis byl okouzlujici a az jsem se bal, ze by se Peter vratil k Sarah ;-)
Oko dravce (2008)
Asi jsem ocekaval prilis, za mne 70%, akce kolisala s hluchymi misty , Shia dobrej, za nej 10% nahoru
Smrtící zbraň (2008)
Jsem na vážkách dát 2* nebo 3*, určitě je to ten z lepších Seagalových filmů z poslední doby, ale přestřelky mne nenadchly, ani automobilové honičky nic moc. 50%