Recenze (15)
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
Danča u toho usla!
Pád do tmy (2005)
....tak Danče se to prej nelíbilo :(((
Robinson Crusoe (1997)
Rozhodně doporučuji přečíst si knihu. Film se od knihy dosti liší, ale přesto mě bavil. Možná proto, že trval necelou hodinku a půl. U mě 70%
Garth Marenghi: Nemocnice na kraji světa (2004) (seriál)
Viděl jsem zatím jen jeden díl a je to tak hrozně natočený, že je to super.., hlavně ty střihy.
2012 (2009)
Asi můj nejoblíbenější katastrofický film. Můžu ho vidět furt dokola, dokonce se u toho i párkrát zasměju :). Dávám 70%...
Ospalá díra (1999)
Výborný film od Tima Burtona a v hlavní roli můj oblíbený Johnny Depp. Výborná atmosféra a děj. Jednoznačně za *****.
Vodonoš (1998)
Průměrná komedie s Adamem Sandlerem, jelikož mám Sandlera rád, dávám 60% a to i přesto, že téma tohotu filmu už jsme mohli někde vidět.
Fm (2009) (seriál)
U mě 4 hvězdy, pravda je, že jsem ze začátku čekal něco jako "IT crowd", ale je to úplně jiné. Od 3.dílu jsem se bavil a Chris O´ Dowd v roli Lindsaye byl naprosto perfektní. Už se těším na další díly.
Ten Největší (2007)
Dobrá komedie s Robem Schneiderem, spíš jsem film zkouknul, že v jedné roli hraje David Carradine, byla to jedna z jeho posledních rolí. U filmu jsem se i několikrát dobře zasmál, ale některé zbytečné scény nemusely být. Podle mě průměrná komedie. S porovnáním s "Hurá do basy" podobné, a tak hodnotím 70%.
Tempbot (2006)
Výborný kraťas od Neilla Blomkampa ( District 9 )... Výborná hudba, děj také vynikající, konec trochu smutný...u mě za 85%