Recenze (3 526)
Švestka (2001) (divadelní záznam)
Jíra Cimrman byl mimo jiné i zubař. Dakší skvělá hra z železničního prostředí. Viděl jsem ji i na živo :) "Jinému bych žebřík půjčil, ale Hájkovi naser." :D
Mission: Impossible III (2006)
Zpravení chuti po 2. Spousta Hi-tech vychytávek. Třeba přístroj na změnu obličeje. Tentokrát musí Ethan Hunt zachránit svou ženu. Ale nemá to jednoduché, jdou po něm i vlastní lidi.
Mission: Impossible II (2000)
Další příběh Ethana Hunta. Země je v ohrožení kvůli nebezpečnému viru zvanému Chiméra. Tomuhle kousku ovšem něco chybí. Vypíchnout můžu leda skvělý song od Limp Bizkit, který k tomuhle filmu patří.
Mission: Impossible (1996)
Kdo by neznal Ethana Hunta a charakteristickou Mission: Impossible znělku? Tom Cruise začal svou první misi v Praze. Najdeme tu i pár českých herců. Kdo by tehdy čekal, že to dotáhnou až na osm dílů? Film volně navazuje na stejnojmenný seriál ze 60. a z 80. let. Samozřejmě se do látky pouští úplně jinak s předlohou si moc hlavu nedělá. Vystřídáme ve filmu pár míst a krom Langley se podíváme i do Londýna. Tehdy byla série teprve v plenkách a většina známých postav se tam přidala až v dalších dílech. Určitě to na svou dobu musel být nářez a s výjimkou dvojky to tak i zůstalo dál. "Ztratili jsme signál!"
Memento (2000)
První film, který jsem od Christophera Nolana viděl. Tenkrát jsem ještě nevěděl, s kým mám tu čest. Film o chlápkovi, který nemá krátkodobou paměť, a tak si musí všechny důležité věci tetovat, aby na ně nezapomněl. Hraje ho Guy Pearce, který je opravdu přesvědčivý. Celou dobu hledá vraha své ženy. Je to celkem náročný film, protože celý běží pozpátku. Nolan je prostě borec a už tady předvádí svou genialitu. Viděl jsem to znovu po letech a pořád to má šťávu. Sledujeme zde dvě příběhové roviny, které se potkají až na konci a až tehdy začne vše dávat smysl. I Carrie-Anne Moss tu má dobrou roli. Nakonec zjistíte, že vás celou dobu tak trochu tahali za nos... "Kdo je John G?"
Mé druhé já (2007)
Jodie Foster se ukázala jako pořádná bojovnice. Jako plus tu hraje Sayid ze Ztracených. ;)
Mamma Mia! (2008)
Muzikály moc nemusím. A i když tu Meryl Streep vypadá hodně mladě a je tu kvalitní herecké obsazení, mě to moc nechytlo. Spoustě lidem to přišlo vtipné, ale já jsem se zasmál jenom u: "Tečka, tečka, tečka." Amanda Seyfried ale vůbec není k zahození. :)
Maharal - Tajemství talismanu (2006)
Český pokus o Indiana Johnese. I přes kvalitní obsazení tomu ale stále něco chybí...
Madagaskar (2005)
Sympatický animák od Dreamworksu. Zvířata utečou z New Yorkské zoo a skončí na Madagaskaru. Oživují to tučňáci a občas zaperlí i král Jelimán: "I like to move it move it." :D Maurice je taky dobrý.
Lovci pokladů: Kniha tajemství (2007)
Tady zase Nicolas Cage pro změnu unese prezidenta. O něco slabší než 1. Půvabná Diane Kruger mu opět dělá společnost. ;)