Recenze (280)
LSD made in ČSSR (2015) (TV film)
„Nejen českým pivem jsme světoznámí, ale ještě dvěma dalšími fenomény jsme dobyli celý svět ! Výbušninou semtex a velmi kvalitní LSD „ V 60 letech minulého století českoslovenští psychiatři testovali LSD na vybrané skupině lidí. Patřili mezi ně sami lékaři, umělci, ale třeba i postižené děti. Vzpomínky na prožitky hlavně v umělecké skupině (herci, hudebníci, malíři) byly velmi intenzivní a převážně pozitivní, že člověk dostal chuť to zkusit Někteří tyto zážitky považovali za zásadní, klíčové zkušenosti….Naopak pro lidi striktně racionálně myslící nebyl prožitek nijak zásadní . Nicméně z laboratoří se látka dostala do ulic a následkem bylo v USA hnutí hippies a to byl začátek konce….
Noční jízda (2013)
V tomto případě bohužel zvítězila "originalita" nad obsahem !!
Podfukáři 2 (2016)
Tak nevím ! Pokud se někomu líbila jednička, neměl by být z dvojky zklamán !! Kvalitou a provedením srovnatelné. Příjemným oživením je Lizzy Caplan .
Match Point - Hra osudu (2005)
Do rodiny zazobaných snobů se přifaří slizkej zkrachovalej tenista a začne příběh, který mě nechal naprosto chladným. Bohužel slabší Woody !
Muž, který plakal (2000)
Herecké obsazení par excellence, ale jejich využití až tak nedopadlo ! Lehce sterilní, nevýrazné, promarněný potenciál. Veliká škoda ! Hlavním nedostatkem tohoto filmu bude nejspíš Sally Potter ...
Kosmo (2016) (seriál)
Vtipné, svěží, originální, trefné......, jen u posledního dílu trošku došel dech . Každopádně Martin Myšička jako ministr byl vynikající !!
Hodina tance a lásky (2003) (TV film)
Jen Borid R. výrazně vyčnívá, zbytek je šedý průměr !
Sviňák (2013)
Psychodelická jízda Jamese McAvoye plná verbálních útoků, lží, sexu, drog, chlastu a násilí …. Prostě taková pohodová podívaná na nedělní odpoledne
Ashby (2015)
Americký brakoidní výplach . Jako bonus – smutný pohled na vizáž Mickeyho Rourke ..
Jak se zbavit nevěsty (2016)
Kvalitou se to hodně blíží Kameňáku, takže pro filmový fajnšmekry je to utrpení !!!