Recenze (280)
Obyčejní hrdinové (2004)
Díky Sigourney Weaver to jsou kvalitní *** , ale na víc to prostě není :)
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Zvonec a konec se hodně přiblížil dokonalé jedničce :)
Zlatíčka pro každého (2001)
herecky docela našlapaná "komedie" u které jsem vydržel půl hodiny. Déle to nešlo, takže nehodnotím, jen se dělím o své dojmy :)
Ach, ty vraždy! (2010) (seriál)
1.díl : žádnej zázrak, ale koukat se na to dalo*** 2.díl: Viktor Preiss trošku zvedl úroveň, ale stejně mě ty zápletky připadají trošku přitažený za vlasy:)*** 3.díl:No, pořád je to tak na slabší ***, žádná sláva ! 4.díl: přestává mě to bavit , dost ubohý zápletky** 5.díl: pro mě nejlepší díl****, trošku zvedl celkový dojem z celé série !
Invictus: Neporažený (2009)
nevím co říct, jsem dojat :) .... nádhera, super film, naprostá spokojenost, lepší než Gran Torino :)) .... asi tak !
Přestupný rok (2010)
Tak nevím, já se vážně bavil. Krásná irská příroda, romantika bez zbytečných klišé a trapných dialogů - prostě pohoda ! Pokud od toho nečekáte velkofilm , tak v rámci žánru romantická komedie je to paráda !
Počátek (2010)
Převedeno do feťácké terminologie - tohle byl ten nejlepší "šleh" za hodně dlouhou dobu !! Cestu z kina jsem si užíval jak závislák po dávce - pěkně v "rauši", uvolněnej a spokojenej .... a ta hudba – to je kapitola sama o sobě - Soundtrack je prostě super !! Hans Zimmer mě po Sherlockovi zase dostal :)
Robin Hood (2010)
Nepochopil jsem proč se to jmenuje Robin Hood !!! :(
Ip Man (2008)
Nádhera ! Lepší film o kung-fu jsem neviděl :)... a je mě úplně fuk , jak moc je snímek založen na reálném základě !! 永春
Predátor 2 (1990)
Pokud se oprostím od srovnání s dokonalou jedničkou, nemám s tímto volným pokračováním sebemenší problém :)