Recenze (2 088)
Adam (2009)
Vynikající film. Opravdu vynikající. Ale tvůrci záměrně vynechali klasický happy end. No...v tomto případě to filmu spíše uškodilo.
Machři 2 (2013)
Mě to opravdu pobavilo. Moc dobrá komedie.
Kick-Ass 2 (2013)
Na jedničku to nemá ani náhodou. Ačkoli choreografie byla super, stylizaci chybělo něco důležitého. Všechno špatné ale vyvažuje úžasná Chloë.
Já, padouch 2 (2013)
Ať si říká kdo chce, co chce...ty citrónový tic-taci jsou prostě boží.
Tongjeung (2011)
Za ten dementní konec mám chuť hvězdičku ubrat, ale nebylo by to fér, film je bezva, hlavně díky ústřední herecké dvojici.
Pod dohledem (2007)
Jednoduchá zápletka, ale vynikající zpracování. Hlavní hrdinka krásná a její učitel neskutečnej sympaťák. Fakt parádní film.
Sajonara icuka (2010)
Režie a hudební podklad na jedničku. Ale nechápu, proč by mě měl zajímat příběh nesympatickýho, sobeckýho, ulhanýho zmrda? Nezajímá!!! A co to znamená? Když mě něco nezajímá, nudím se. Takže jsem se teď dvě hodiny neskutečně nudil a nevypnul jsem to jen proto, že jsem byl línej zvednout prdel a pustit něco jinýho.
Seulpeumboda deo seulpeun iyagi (2009)
Musím oponovat Flipnicovi, který tvrdí, že je tohle lepší než A Moment to Remember. Protože ten je nedostižitelný. Ale stejně tak, jako japonské Crying Out Love, In the Center of the World šlape na paty A Moment to Remember, tak More Than Blue šlape na paty Crying Out Love, In the Center of the World. Taková nejsvětější trojice. Ale na zpracování A Moment to Remember, nebo Crying Out Love, In the Center of the World, to nemá.
Naega salinbeomida (2012)
Když se Korea do něčeho pustí, tak to stojí za to. Sice bych mohl podotknout, že akce na autech byla simírovská jak prase a možná i Gérchán se tam mihnul, a taky zápletku jsem měl z 90% rozluštěnou už v 63 minutě filmu, nicméně konec mě i přesto dokázal překvapit. Stylově natočeno, parádně zahráno.
Jjejjehan romaenseu (2010)
Mezi jihokorejskými romanťáky je to sice slabší kus, ale v poměření s hollywoodem je to stále velice osvěžující.