Recenze (1 164)
Šifra mistra Leonarda (2006)
Knížku jsem četl a opravdu se mi líbila, ale film pro mě rozhodně žádnou výhrou není. Od Toma Hankse (toho mám jinak ve filmech docela rád) po různé "efekty", které mi tu připadají jako pěst na oko, to prostě není ono. Na druhou stranu, po druhém zhlédnutí s jistým časovým odstupem (a možná kvůli tomu, že knížku jsem taky dlouho nečetl), se mi zdál film o krapet lepší. Tak snad teď alespoň vyjdou ti Andělé.. Edit: Nevyšli.
Gympl (2007)
Dneska jsem viděl Gympl po poměrně dlouhé době podruhý a trochu jsem na něj změnil názor. Nejedná se čistě jen o komedii (s leckdy hodně vtipnýma hláškama), ale má i jakési poselství, za kterym se schovává.. Místama mi ale nesedí scénář, kdy chvíli je to tak, chvíli tak, chybí mi tu do dramatu buď prokreslenějš napsaný postavy nebo do komediemíň dramatickejch částí..
Saw 3 (2006)
Oproti prvním dílům propad, ale pořád to není špatné a hezky to do sebe zapadne. Jen to mohlo takhle skončit.
Saw 2 (2005)
Druhý díl série pro mě není žádným zklamáním ani scénáristicky ani ničím jiným. V porovnání s ostatními thrillery patří zrovna tak k těm nejlepším.
Saw: Hra o přežití (2004)
S dalšími projekcemi ztrácí Saw své kouzlo jako většina "koncových" filmů. Přesto ale jde o výborně zvládnutou práci - hudba, režie i herci, scénář a jistá originalita, díky tomu bylo Saw v podstatě hned legendou.
Něco na té Mary je (1998)
Průměrná jednoduchá komedie, která ani nemá tolik hodně vtipných scének, spíše ty vtipnější propojuje mezerou, kde pouliční otrapa zpívá o Mary. To ovšem nemění nic na tom, že Cameron Diaz s Benem Stillerem, moji oblíbení herci, z toho pro mě vytřískali ještě jednu hvězdičku.
Pokémon (1997) (seriál)
Opravdu nechápu ty lidi, co dávají tak nízké hodnocení. Ano, dneska bych si asi Pokémony nepustil (i když jeden díl ze srandy, proč ne ;), ale jako malej kluk jsem to doslova hltal stejně jako celá generace..
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Jeden z nejlepších sitcomů a možná, že ten úplně nejlepší
Byl jednou jeden polda II - Major Maisner opět zasahuje! (1997)
Co se týče série "Poldů", tak na trojku se skoro nedá koukat, když běží v televizi první díl, tak na něj s chutí kouknu a tenhle je tak nějak mezi. Ovšem nechápu, že tolk lidí tyhle filmy odsuzuje. Podle mě na nich neni nic až tak hroznýho..
Přízraky mezi námi (2000) (seriál)
Na tenhle seriál jsem koukal ve svých 11 letech a hrozně se mi v té době líbil. Řekl bych, že to je jediný český počin v tomhle typu seriálů, takže rozhodně body plus za originalitu.