Recenze (864)
Soudce (2014)
Výborně obsazené, výtečně odehrané a skvěle napsané drama. Na film jsem se těšil už od prvního traileru a zklamán nejsem! 85%
Co jsme komu udělali? (2014)
Dokonalá rodina. Dokonalý humor. Dokonalá komedie. 95%
Amadeus (1984)
Budu stručný. Po 30 letech pořád stejně dokonalé.
Transformers: Zánik (2014)
Transformers: Zánik, jedním slovem zbytečnost producentských nenažranců. Kdyby takhle vypadal film, první svého druhu, dejme tomu Transformers 1, nebylo by to VŮBEC špatné. Film obecně není úplným průšvihem, až na pár dalších faktů... Jedná se o čtvrté pokračování víceméně toho samého (i když teď poprvé trochu jinak) a upřímně řečeno, je to čím dál horší. Kdyby Bay zůstal u trilogie, udělal by líp! I přes to, že Transformers: Pomsta poražených a poté Transformers 3 měli sestupnou tendenci (řečeno slovy televizních rosniček), celkově by tato trilogie byla rozhodně nadprůměrnou, originální, nezapomenutelnou a přelomovou scifi ságou. Ale prachy jsou prachy, a tak se pokračuje. I když transformující se emzáci již nemají co nabídnout, točí se vesela dál. Spolu s tím přímo úměrně klesá kvalita, originalita a přelomovost a to až do té míry, že se limitně blíží nule. Škoda
22 Jump Street (2014)
Ono je to tak neuvěřitelně ztřeštěný, až je z toho téměř geniální komedie. Lepší než 21 Jump Street? Rozhodně. Přesto to má pár much, kvůli kterým 5* dát nemůžu, ale správná otázka zní jestli jsem se dobře pobavil? Tak na to vemte ku..a jed! A pro neznalé pozor! Po skončení filmu nevypínat, závěrečné titulky jsou vážně povedené a Seth Rogen to zabil asi nejvíc! :D :D :D 80%
Šéfkuchař na grilu (2014)
Tak to bylo něco! Jon Favreau ve filmu Jona Favreau se scénářem Jona Favreau a i když to vypadá, že jde o snímek jednoho člověka, pak se pletete. Snově obsazený Chef, je filmem (ne)jen o vaření a zároveň tak velkým překvapením, že se to snad slovy nedá ani vyjádřit. Komedie, drama, rodinný. Film se ani netváří jako film, celou dobu ve mne vzbuzoval dojem dokumentu. Šéfkuchaři se nevyhnuly běžné životní problémy, rozvod, komplikovaný vztah se synem, vyhazov a k tomu obří, nechtěná "popularita". Skutečně jde o scénář, který mohl napsat sám život, a možná právě proto to bylo tak dobré! 80%
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Westerny přímo nesnáším, tenhle byl ale velmi dobře obsazený a zejména mě zlákala kombinace western + komedie. Nakonec to nebylo tak špatný a párkrát jsem se upřímně dobře pobavil. 65%
Zmizelá (2014)
Výborný film! Pokud se na něho někdo bojí jít kvůli délce 145 minut, což se může zdát hodně (a ano, je to hodně), tak nemusí. Další obava, co může být tak zajímavé na filmu, kde se v podstatě nic neděje a jen se hledá nějaká zmizelá manželka? Odpověď je jednoduchá, všechno. Po celou dobu jsem se nenudil a ta délka tam je z jistého důvodu. Ono to totiž není zdaleka tak jednoduché, jak se může zdát. Ale víte co? Raději to běžte zjistit sami. A nečekal bych.
Zloba - Královna černé magie (2014)
To se mi líbí. Notoricky známá pohádka zpracována zase úplně jinak. Obsazení zvolené pečlivě a vskutku výtečně. Scénář, režie, hudba, vše velmi dobré. Hodnocení bych viděl mezi 4* a 5*. Tak dobře zahraná a originální fantasy pohádka s prvky thrilleru se nevidí denně. 80%
Hvězdy nám nepřály (2014)
V podstatě platí stejný komentář, který jsem přidal k filmu Teď a tady (2012). Tyto dva snímky jsou velmi podobné. Oba jsou smutné a už od první minuty divák ví, že to nedopadne dobře. Bohužel, tyto příběhy nejsou nemožným scifi, nýbrž pro mnoho lidí denním chlebem s nevyhnutelným koncem. Hvězdy nám nepřály jsou přece jenom trochu odlišné od výše zmíněného, nicméně jsou také o půl hodiny delším filmem a tak mohou začít nudit. Jinak výborný film, jen ne veselý.