Recenze (1 921)
Dobrodruzi z velkoměsta II: Legenda o Curlyho zlatě (1994)
Stejně zábavné jako výborná jednička!
Dobrodruzi z velkoměsta (1991)
Moc pěkný snímeček, který mě vždycky pobaví...a to moc, moc, moc, moc...
Velký Joe (1998)
Underwood začínal u takových nářezových věcí jako Chvění...a skončil u filmů pro děti.Tenhle není špatný, ale vašim dětem se určitě bude líbit víc než vám - tedy pokud ve vás ještě nezůstala troška infantila :)
Nevinný spánek (1995)
Celkem slušné obsazení, ale jinak koncentrovaná nuda...Thriller s homelesáky - to tady ještě nebylo, jenže vydržet tenhle snímek od začátku do konce...To je fakt hardcore úkol!
Bílý tesák (1973)
Proč se Fulci pustil i do režie obyčejného dobrodružného snímku vážně nechápu...žádné zombie, žádná střeva...no ale je to jedno, protože pokud nemáte rádi Franka Nera, tak tenhle film stejně neskousnete!
Nebezpečný klient (1994)
Ani dobré, ani špatné.Prostě obyč thriller...Schumacher už natočil mnohem lepší kousky a tohle byla spíše jedna z jeho bokovek, kterými si chtěl asi spíše přividělat na další hulení...Jeho Čas zabíjet je lepší!
Ztracení chlapci (1987)
Mohlo to být lepší...jenže to by v tom nesměl hrát Corey Haim a ten jeho povedený kamrádíček, se kterým byli v 80.letech tak děsně "in"!!!
Hráči se smrtí (1990)
Náhodou celkem sranda...Svýho času jsem byl u toho strachy posranej.Schumacher prostě umí točit dorbý filmy (když se teda nejedná o sračkoidní komerci jako Batman)!
Bezva polda (1999)
Jen průměrný snímek se solidním De Nirem, na který bych se ale vícekrát už nepodíval!
8 MM (1999)
Móóóóóóóóóóc krásná depka...