Recenze (1 921)
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
tak tuhle kokotinu sylvester snad ani nemyslel vážně...a nebo ji nemyslel vážně scénárista...no spíš asi všichni
Rambo II (1985)
tak tohle je rozhodně nejlepší díl Ramba...
Bat 21 (1988)
Trošku nudnější snímek, se skvělými hereckými výkony.A ta scéna, kdy kořínci od viet-kongu naháněj toho pilota na minu je skvělá.
Počítání mrtvých (1999)
Vynikající snímek, který mi vždycky utěče jako voda.Opravdu nevím proč?
Přímý zásah (1994)
Je to hrozně špatný film.Hrozná režie a Jo Champová tu podává snad nejhorší herecký výkon co jsem kdy viděl.Navíc nevím jak se do toho zamotal William Forsythe
Tajemství loňského léta (1997)
Prakticky můj nejoblíbenější snímek od Kevina Willimsona.Vždycky se u něj dost slušně bojím, a mám menší úsměv na rtech-Freddie Prinze Jr. tu totiž podává u mě druhý nejhorší herecký výkon, co jsem kdy viděl (první místo obsadila Jo Champová ve filmu Přímí zásah/Direct Hit).
Titanic (1996) (TV film)
Tahle verze Titanicu s Peterem Gallagherem je rozhodně lepší než pozdější Cameronův brak.
Dožeň, co se dá! (1999)
Výborná komedie, kterou se si už na podruhé velmi zamiloval. Fraser hraje něco podobného jako v Králi džungle, ale tentokrát scénář stojí na přeci jen lepším tématu.
Místo pro Annii (1994) (TV film)
Slzopudný snímek, který se bude líbit možná vaší matce, ale vy budete mít po čas jeho sledování chuť vyrvat kazetu z videa a pořádně ji pochcat
Muž se dvěma mozky (1983)
Trošku hodně divný film, který z řady pěkných komedií Steva Martina vyčnívá jak penis Rocca Siffrediho v řadě impotentních důchodcůNicméně to odhalení „výtahového vraha“ je docela vtipné.