Recenze (2 593)
Deštivý den v New Yorku (2019)
Je to jasné. Mně ty Woodyho vztahové konverzačky za účasti těch nejlepších herců už nikdy nepřestanou bavit. A až mu bude 102 let a opět něco stvoří, bude mne to bavit zase...
Doly krále Šalamouna (1985)
Chvílemi vtipná parodie na Indiana Jonese snad i včetně hudby. Kotel se zeleninou u lidožroutů, ve kterém plave Chamberlain se Sharonkou, scéna v rašeliništi a už tradiční konec Herberta Loma v jeskyni s poklady jsou ty zábavnější okamžiky. Občas je to ale celkem trapné...
Klauni zabijáci (1988)
Docela pěkně střelené pravěké béčko...
Smetánka v bryndě (2013)
Příjemný, nekomplikovaný, vkusný film s hodně sympatickým obsazením.
Ďáblova kořist (2022)
Pro vymítačské horory mám celkem slabost. Zde se mi také líbila hlavní představitelka...
Super podvod (2018)
Kdyby tam nebylo to sraní, dám i bodík navíc. Jinak slušný, zábavný průměr.
Funny Face (1957)
Jednoduchoučký příběh. Ovšem všechna taneční čísla jsou naprosto úžasná. Jak taky jinak - s velikým Fredem (o Audrey není třeba se zmiňovat). Ostatně Astaire se mi líbil vždy - od filmů s Ginger Rogersovou až po Skleněné peklo. A k tomu ty nádherné obrázky - místopisné i jiné!
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Berenika s Filipem sympaťáci, Sára krásná, Příkazský jako vodník je bezva postava, dva záporáci srandovní. Nárožný neuvěřitelný. Prostředí Zvíkova pěkné. Film plus minus průměrný...
Cruella (2021)
Skvělá podívaná s dokonalým soundtrackem...
V moci posedlosti (1993)
Jmenuje se to Malice - ve slovníku je to zloba, zášť, zlomyslnost. Čili opět nesmyslný překlad názvu filmu. Jinak se jedná o zcela průměrnou krimi s celkem zajímavým obsazením.