Recenze (264)
Odstřelovač (2007)
Keď si odmyslím zopár logických chýb, tak ma to celkom bavilo.
Pařba ve Vegas (2009)
Táto komédia si nezaslúži vychváliť do neba. Má množstvo slabých momentov, ale oceňujem spôsob, akým nám je príbeh podaný. V skutočnosti ale "tsltý Ježíš" zvyšuje moje hodnotenie o jednu hviezdu. Keby tam nebol... neviem neviem...
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Premýšľal som, čo robí tento seriál pre nás takým atraktívnym. Zistil som, že okrem veľmi atraktívnej Kaley Cuoco je to už samotné prostredie a téma, do ktorej je zasadený. Je otázne, či by sa držal v tomto rebríčku, keby mali možnosť hlasovať aj ľudia, ktorí nepoužívajú internet, ergo tí, čo nerozumejú počítačom, nezaujímajú sa o technológie, nehrajú počítačové hry, ergo nevysedávajú pri pc celé dni a nečítajú túto recenziu. Ak to zhrniem, seriál je venovaný nám, pre nás a o nás, rozumieme jeho zvrátenému humoru a preto je oprávnene tam, kde je, vo výšinách seriálového neba.
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Nie je mi úplne jasné, prečo tento príbeh porovnávajú niektorí recenzisti s Alenkou v ríši divov. To ho potom môžeme porovnávať aj s Narniou, Mostom do krajiny Terabithia,... Ja som príbehom fascinovaný a stále musím premýšľať, kde sa na svete berie toľko úchylov v štýle Burtona, čo takéto veci vymýšľajú. Radšej ani nechcem vidieť, akú diagnózu by im stanovil Sigmund Freud. Ak medzi týchto úchylov spolu somnou patríte, kochajte sa...
Vánoční koleda (2009)
3D podanie je skvelé a úchvatné. Premýšľam, či si zvyknem znovu na 2D. Konečne dostávajú textúry a polygóny dušu. Toto dielko sa pridáva do rodinky umeleckých animákov.
Předčítač (2008)
Škoda že tak citovému deju sa dostáva ku koncu tak plochému priestoru. Vlastne si doteraz nie som istý, čo Michael cítil a prečo konal tak, či onak. Myslím tým hlavne postavu v podaní Finnesa (nie Funesa :). Oplatí sa to vidieť, ale chápem aj tých, ktorí ľutujú premrhaný čas, ktorí mohli stráviť radšej pri pive.
Yes Man (2008)
Mám chuť napísať "veľký návrat Jima Carreyho", ale uvedomujem si, že to boli skôr slabšie scenáre, ktoré ho na isté obdobie zabrzdili. Aj keď sa film vo svojej prapodstate opiera o Klamár klamár, v konečnom dôsledku je to humor o triedu vyšší.
District 9 (2009)
Mám chuť si to pozrieť znovu.
Muzika (2007)
Tempo i vtip minutážou klesá, nahrádza ho ale dej, ktorý tiež stojí za to. Je to slovenský liter vody v mory kvalitnej európskej kinematografie. Nedivil by som sa, keby ho západ nepochopil, divil by som sa, keby nepobavil tých, čo vedia tento text čítať bez slovníka.
Ptačí svět (2001)
Fúha, tvorcovia dostali krídla spolu s hlavnými hrdinami filmu. Lietajú s nimi, lovia s nimi, zomierajú s nimi. Varujem ale každého, že film obsahuje zábery, po ktorých môžu cítiť hanbu za to, že sú ľuďmi.