Recenze (1 265)
Sebevražedný oddíl (2021)
neskutecna mrda tyvole! uz ted to miluju! Jebu moji mamu !! 😂😂
Očista navždy (2021)
druhej nejhorsi dil, hrdinove 0 zadna vyrazna postava, vrazdy 0 proste normalka nejak se to stane..nic co bych si uzil...ten napad s ocistou je top, ta sirena deprese,temna atmosfera to tu vsechno furt bylo - ale jen 5min..potom je to crap hroznej..jedina pasaz na 1shot byla uchazejici jinak nic nic nic.-..
Great White (2021)
dalo se na to koukat...pekna herecka, gumovka zralok co je tam malo a prachy si nechali asi na finale, ktery vypadalo jakstaks...na nudnou nedeli dobry..
Gaia (2021)
amaterska sracka co vykradla last of us...totalni blbost...uz nikdy ty vole! davam hvezdu za kluka dementa!
Banshee - Season 3 (2015) (série)
totalni hukot...obrovskej nasranej indian se stim nesere! zvraty,akce,krev hodne krve a jeste vic krve a vic pomsty..kurva tohle bylo zradlo !
Banshee - Season 2 (2014) (série)
druha serie je asi o chlupik horsi, nez ta prvni - rozehranej pribeh akce slape a konecne se uzavre jedna kapitola - potom zacne novej pribeh ve 3serce ktera je asi absolutne top
Banshee - Season 1 (2013) (série)
hodne velka pecka...akcni slupka, povedeny bitky, pribeh fajne...akce se zranema je trosku horsi a overthetop ale na bitky je to libovka..super postavy bavime me to moc!
Crows Zero (2007)
tvle zasrany svine v te skole..vymrskal bych to
Carlitova cesta (1993)
pacino diskotekovej kral! 😍 totalni pecka..klasika vole!
Úsvit mrtvých (2004)
jeden z nejlepsich zombik filmu co znam 😍