Recenze (498)
Trojúhelník smutku (2022)
Od skvělého Formanovského konkurzu, přes mírnější Divoké historky až po burlesku na lodi, a DAMUáckým Survivorem na ostrově to vše drží pohromadě tak tak. Jako dětská Hra o trůny to nebylo špatné, ale velké divadlo to kromě bouře na moři není.
Po čem muži touží 2 (2022)
Nadstandardka v českých poměrech. Neteapné, odsejpá to a Langmajer je totálně v pohodě.
Napospas osudu (2014)
Tento kus by si zasloužil svojí vlastní kategorii, na hranici spáchání trestného činu.
Z města cesta (2002)
To je přesně ten moment, pro který se takové dokumenty točí, když jej člověk po 20 letech objeví, že existuje a ještě k tomu ho dojme ta navždy zmizelá atmosféra roku 2002. Děte do prdele buzeranti, na vodě musí bejt člověk přísnej.
Ulovit miliardáře (2009)
Obsah pravdivý, ztvárnění dost nešťastné.
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
Jak se netočí film? Když se obsadí M. Donutil. Jinak skoro standardní eurofilm za pěknou 1 hvězdu.
Láska & gelato (2022)
Nejhorší film na téma cizinka v Itálii, který jsem kdy viděl. A k tomu ještě za upatlaná snaha odkazovat na Prázdniny v Římě…..
The Gray Man (2022)
Celý film byl natočený kvůli závěrečné scéně v bazénku, z které se budete uchichotávat ještě hodinu po skončení greyparády.
Film roku (2021)
Intelektuální orgie. Slyšíš tu kreativitu, co do té hudby skladatel vetknul? Ne, počkej, to tam nepatří, to mlátí soused do zdi. Velké emoce, velkorysost, krásná stavba, tropení si legrace ze své herecké malichernosti.
Láska přes internet (1998)
Všechno špatně, je to vůbec možné? Jediné, co jsem sledoval se zaujetím, byly změny čupřiny Toma Hankse nad čelem. Tolik chyb v navazování scén jsem snad nikde jinde nenapočítal. A tom jsem tomu filmu opravdu dal druhou šanci po 24 letech od kinopremiéry, kde jsem trpěl hodně podobně…(HBO MAX, 1.5.2022)