Recenze (920)
Pan Nikdo (2009)
Slepenec podobný Donnie Darkovi, Butterfly Effectu, Věčnému svitu apod., aneb téma alternativní časové linie, posunu v čase a lásky, která to vše překlenuje. Natočené to je pěkně, (na evropské poměry) velký rozpočet je znát. Ale ve své délce (festivalová verze - přes 150 min) je až zbytečně složitý a překombinovaný a emocionální dopad se tím snižuje.
Iluzionista (2010)
Nápaditá, zábavná, okouzlující vizuální hříčka.
Ježek (2009)
Film, který mi svým milým humorem vykouzlil úsměv a dobrou náladu.
Jak jsem strávil tohle léto (2010)
Mám problém s filmy, jejichž postavy se chovají jako k*k*ti. Nudí mě, nebaví, dráždí. Přijde mi zbytečné sledovat film, jehož zápletka se odvíjí jen proto, že se někdo zachoval jako debil. Nicméně, prostředí je krásné a nad první půlhodinou jsem se rozplýval. Hraní S.T.A.L.K.E.R.a pobavilo.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Ideální zábavný film na noční projekci do velkého sálu na kviff. Akční scény hodně povedené (zajímalo by mě, kolik z nich je opravdových / digitálních).
Muž z Nuuku (2009)
Film, který se snaží pojednávat o lidech, životě, smrti apod., ale ve výsledku nepojednává skoro o ničem, nikam nemíří a nic z něj nezůstane. Jeho poetika mě míjí. (Několikrát mi přišlo, že není primárně určen pro negrónské publikum, resp. pro toto by potřeboval dovysvětlující komentář.) 50 %
Muž z Hongkongu (1975)
To byla ale hovadina. Bohužel její délka a naprostá debilita mi znemožnily se jí bavit, tak jak jsem doufal... I ty kung fu scény nestály za nic.
Vrah ve mně (2010)
Natočené a zahrané to je víceméně dobře, ale je to zbytečně zdlouhavě překombinované. Taky jsem měl pocit, že chyběly některé scény důležité pro následný vývoj, ale nevím, jestli to byla moje nepozornost, omyl promítače nebo umělecký záměr.
Ondine (2009)
Pěkná pohádka s podmanivou hudbou.
Kuky se vrací (2010)
Hezké, roztomilé, vtipné, ale bez výraznějšího spádu a příběhu, který by utáhl tu hodinu a půl. Ale dokázal bych si to představit jako skvělý večerníček.