Recenze (567)
Útok na Bílý dům (2013)
Veľmi suché. Čakal som lepšiu verziu OLYMPUS HAS FALLEN ale nakoniec som dostal pravý opak. Po tomto klasicky Emmerichovskom pátose si Gerardovu verziu vážim 2-násobne.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Ohromná vtákovina. Ale ten zvuk...To ma jednoducho vždy dostane.
Saw: Hra o přežití (2004)
5* bez váhania. Na toto som potreboval dozrieť. Keby som to videl ako 15 ročný sopliak keď to kukali iné decká len z frajeriny tak by som si to tak neužil. Bravó.
Hrdina ulice (2010)
Kde pre boha zobrali toho herca... 3+
Mladí muži za pultem (1994)
Klenot medzi komédiami
King Kong (1976)
Still a Better Love Story than Twilight
Horší než smrt (2007)
Naozaj nikomu neodporúčam aby si pozrel najprv ''čierny'' re-make (2010) a potom toto. Mne sa to bohužial podarilo a preto som z tohto filmu nemal žiaden zážitok.
Stážisti (2013)
Pre mňa obrovské prekvapenie! Bol som viac ako nadšený. Viac takýchto filmov, prosím!!! Záverečné titulky boli ako čerešňa na torte. Nemám čo dodať.
Fracek (2011)
5 hviezdičkové predstavenie Chloë Grace Moretz. Film nebol až taký zlý ale bol po Chloë až na druhej koľaji.
Banshee (2013) (seriál)
Prvá polovica velmi slušná. 75%