Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Krátkometrážní
  • Pohádka
  • Komedie
  • Dobrodružný

Recenze (748)

plakát

Devět kruhů pekla (1987) 

Drsný autentický film o českém doktorovi, který se pracovně vydal do země v jihovýchodní Asii, našel tam svou životní lásku, s níž se i přes menší či větší nesnáze oženil a brzy na to v zemi vypukla revoluce a teror tak brutální, že dříve krásnou zemi proměnil v živoucí peklo. Krásná města, hotely, nemocnice, chrámy naprosto vylidněné, "nepřátelé revoluce" nemilosrdně postřílení, všude kolem jsou poházené věci a jejich původní majitelé byli odvlečení pryč a náš český doktor, který prostě rád léčí a přivádí děti na svět a nikdy by nevzal do ruky zbraň, hledá svou kambožskou ženu co se mu ztratila během oněch událostí.

plakát

Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008) 

Ve stručnosti- dobrý nápad, ale divně zpracovaný. Graficky vytvořené postavy nejsou proporční, některé scény mi přišly pro děti nevhodné, přece jen, cílové publikum mají být spíš děti než dospělí. S dabingem jsem byl spokojený, s hudbou také. 3*

plakát

Pelíšky (1999) 

Jako komedie vysílaná každý rok na Štědrý den už je pořádně ohraná, asi jako gramofonová deska Trezor, kterou Péťa parádně nas*re místního erotického guru Sašu při aktu lásky. Ale některé scény přesto i poněkolikáté pobaví. "Hekla jsi, teď jsi hekla! Ha, a popři to!"

plakát

Láska rohatá (2009) (TV film) 

Je to taková slabomyslnější pohádka, ale už jsem viděl horší. Jirkovi Mádlovi by prospělo, kdyby po této zkušenosti navždy přestal hrát dementy, kazí mu to hereckou reputaci, jsem si jistý, že neschopný čert se dá zahrát i jinak, než že k tomu všemu bude navíc mluvit jako pako. O Jiřině Bohdalové ani nemluvě, občas přes to její nakřáplé šišlání nebylo pořádně rozumět. Haně Vagnerové jsem snad vyjímečně věřil roli intrikánské služebné, její provedení rolí bývají spíše tragikomické. Za Miroslava Táborského mi bylo vyloženě trapně, s těmi křivými rohy a projevem uřvaného imbecilního čerta. Kdo se role dobře zhostil byl padouch Matěj Hádek, hůře Pavel Zedníček, který spíše přehrával. Dobře hrála Táňa Pauhofová a Naďa Konvalinková.

plakát

Dobre vedieť! (2016) (pořad) 

To je taková blbost, ale zároveň je to svým způsobem vtipné, vykouzlilo mi to v určitých momentech úsměv na tváři, takže něco na tom asi je. 😁

plakát

Tajná společenství (2007) (seriál) 

Na zednáře mám ten názor, že co jsem četl a slyšel, tak to členství u zednářů je strašná nuda, nemají člověku co nabídnout a spíše od uchazeče víc vyžadují. Členské příspěvky jsou srovnatelné s placením kroužků a prý ta skutečná tajemství, která se chce uchazeč dozvědět už jsou dávno ztracená a nahrazená umělými. Zednáři jsou jako spolek dávno na umření, nemají zájemce, některé lóže zanikají na nedostatek členů, komu by se taky chtělo tlachat o filantropii, filozofii a symbolech. Není ani pravda, že by se zednáři na ulici mezi sebou poznali podle nějakých tajných gest, to platí jen uvnitř lóže, takže pokud od toho někdo očekává tajnou celosvětovou síť útočišť, tak bude zase zklamán. Co se iluminátů týče, podle mne už neexistují, jejich účel byl bojovat proti jezuitskému vlivu, dnes by jejich existence neměla smysl, ale nemám nikomu za zlé pokud chce věřit v jejich existenci, taky jsem si takovou etapou krátce prošel. Kdo skutečně ovládá svět jsou církev, mafie a tajné služby, rozhodně ne nějací dědci v zaprděných pláštích co někde ve sklepení údajně vyvolávají démona. Po iluminátech se svezl stejný osud jako kdysi po templářích, obvinění z čarodejnictví, touhy ovládnout svět a tak šli ke zdi. Závěrem všeho o těch studentských spolcích jako Skull&Bones bych řekl, že to mohou být opravdu vyděračské spolky. Díky nim může někdo udělat rychlejší kariéru, ale taky je svázán ke všem co na něj ví kompromitující tajemství a musí poslouchat jejich případné příkazy.

plakát

Moby - Lift me up (2005) (hudební videoklip) 

Jako vždy skvělý song od Mobyho. ❤️

plakát

Neříkejte mé matce... (2006) (seriál) 

Tento cestovatelský dokumentární pořad se mi líbí, rád se na něj čas od času podívám i když už to není moc aktuální, ale v případě dílu o KLDR si snad ani nemohl myslet že by skutečně odhalil tajemství života v temné severokorejské zemi. Kdo o skutečném životě tam něco ví, tomu nedovolí svobodně odejít nebo mít kontakt s cizinci. Pokud jste také viděli víc nahrávek z exkurze do severokorejské totality, pak mi musíte dát za pravdu, že všem návštěvníkům, kteří za to museli zaplatit šílenou sumu, aby přiživovali luxusní život monarchy Kima a jeho vládnoucí kliky (KLDR je ve své podstatě absolutistická monarchie), všem návštěvníkům ukazovali naprosto stejnou Potěmkinovu vesnici, plnou hezky malovaných kulis, profi herců kteří by dostali špagát kdyby neodehráli svou roli na bollywoodské úrovni, obchodů plných hojnosti ve kterých je vše na výstavu a nic se v nich neprodává. Cestovatel je plně hlídán a předem spraven o tom jak se má chovat a které otázky neklást. Varováním mu jest smutný osud studenta, jenž za pouhé zcizení propagandistického plakátu zaplatil životem. Otázka tedy zní- proč tam vůbec jezdit?

plakát

Česko na grilu (2024) (pořad) odpad!

Zbytečný pořad, jehož (ne)sledovanost to jen dokládá, soráč Zdéňo.